turb0man Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Idag fikk jeg beskjed om det finnes en nyere versjon av WLM tilgjengelig, men jeg er ikke interessert i å oppgradere! Men som dere sikkert vet går det ikke å logge inn hvis man svarer nei i boksen som dukker opp Noen som vet hvordan man hindrer denne i å sjekke etter nyere versjon? Eller fjerne den helt? Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 hm.. prøv å kjør programmet som Windows 2000 altså.. æsj nå husker jeg ikke hvordan,, men du kan det nok fra før av,, hvis ikke--->søk på google Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er en grunn til at du ikke kan hindre det. Den nye versjonen inneholder trolig sikkerhetsoppdateringer som er nødvendig. Dessuten tror jeg ikke det er mulig å hindre det heller, siden det går på versjonsnummeret ditt mot en server. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er jo Beta, så hvorfor i all verden vi du ikke oppdatere??? Etter en stund går det ikke ann å logge seg på med eldre versjone likevel, så det er bare å bite i eplet og oppgradere.... Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Skulle installere 8.5 nå men fikk beskjed om at jeg ikke kan gjøre det for jeg allerede har en nyere versjon installert (beta 9.0) Men jeg finner ikke den i kontrollpanelet og får den ikke avinnstallert :-O Hvordan får jeg fikset det? Går seff ikke bare å slette WindowsLive-mappa Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Installer v9.0b på nytt, og deretter avinstaller den... Evt kan du kjøre ccleaner en gang etterpå. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Eller du kan skaffe deg Pidgin eller noe, vis du går lei alle sikkerhets hullene og probleme. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Installer v9.0b på nytt, og deretter avinstaller den... Evt kan du kjøre ccleaner en gang etterpå. Ingenting av dette hjelper, får fortsatt beskjed om at en nyere versjon er innstallert. Må da for fan være en måte å få innstallert det på uansett hvilken versjon som er/har vært innstallert før? del_diablo: vil ikke ha Pidgin eller noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå