Paisley Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Sto i linken som LucarioX la ut, som linker til ITAvisen.Nederst sto det: Oppdatert: Vi fikk nå bekreftet at den nye programvaren til både PS3 og PSP slippes i morgen! Yes!! Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg tar alt fra itavisen med en stor bøtte salt, kilden de viser til har ingen spesifikk dato bare det relative begrepet "soon". Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 PSforum sier også at de kommer i morgen.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 PSN er nede i morgen pga. oppdateringen folks! Last ned det dere skal nå før Tuesday 11 am amerikansk tid tror jeg... :!: Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) PSN er nede i morgen pga. oppdateringen folks! Last ned det dere skal nå før Tuesday 11 am amerikansk tid tror jeg... :!: E i kveld klokken 21 norsk tid. PLAYSTATION Network vil være utilgjengelig i dette tidsrommet pga. vedlikeholdsarbeid: Start: Tirsdag 14. oktober klokken 21:00 Slutt: Onsdag 15. oktober klokken 02:00 I dette tidrommet vil du ikke kunne logge deg inn på PSN. Vi beklager det inntrufne. http://community.eu.playstation.com/playst...p;thread.id=520 Endret 14. oktober 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Endelig at man kan bruke psp`n til å laste ned spill o.l med. Slipper å være avhengig av å ha en pc med windows. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Toppers update slik ser forøvrig det nye headsettet ut, ser pent nok ut for min del Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 slik ser forøvrig det nye headsettet ut, ser pent nok ut for min del Bestillt meg Socom fra VGP kun på grunn av headsettet. Koster $50 for headsettet alene så $60 for headsettet pluss et spill er ikke dumt. Ligger nå en video av hvordan PS Store på PSP ser ut HER. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bestillt meg Socom fra VGP kun på grunn av headsettet. Koster $50 for headsettet alene så $60 for headsettet pluss et spill er ikke dumt. Ligger nå en video av hvordan PS Store på PSP ser ut HER. Samme her, pluss at jeg fikk totalt dilla på Socom, og har blitt med i en amerikansk klan. Videoen av PSP store'n ser forøvrig meget bra ut, men det gjenstår og se hvordan den europeiske utgaven blir seende ut. Gleder meg uannsett til å endelig bruke min tilgodelapp for å kjøpe PSP-3000 (Kjøpte PSP-2000 noen dager før den nye utgaven ble annonsert, så da ble den fort returnert). Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Okey. Vet ikke når oppdateringene kom online, men jeg oppdaterer ps3 og psp as we speak. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Faen, PSP-batteriet er flatt. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Faen, PSP-batteriet er flatt. Det er nok mitt og, bare jeg kunne finne PSPen min! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva er grunnen til at demoene på PSP store tar mere plass enn PSP demoer fra PSN store? Skulle laste ned Agent Clank, noe jeg hadde fra før av på minnekortet (som jeg slettet siden den var fra hk store og ikke virket), så skal jeg til å laste ned fra PSPen men da står det at det ikke er plass :/ Hvorfor skulle samme demo ta større plass? Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er det mulig at det er flere språk på den nye demoen du har lastet ned enn den du hadde fra før av? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det kan godt hende, GoW demoen har også blitt større. Slike spill pleier vell ikke ha så mange språk? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som ikke ser Demo kategorien i PSN store på PSP? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Niiice. Med 5.00 fikk psp'en umiddelbart et større "mini-ps3" preg over seg. La forresten merke til at vi kan merke av at vi faktisk snakker norsk i tillegg til engelsk nå, under profilinfo. Eller bare norsk om man vil. Edit: Utrolig hvor mye mer brukbar nettleseren på PS3'en ble med Flash 9. Endret 15. oktober 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kult, da må jeg laste ned når jeg kommer hjem:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå