kaaasen Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hei! Lillebroren min fylte 9 år i dag, også har han fått inn en del penger som han har lyst til å bruke på et PS2 spill og et GBA spill. Har dere noen titler dere kan anbefale, gjerne til GBA også. Det bør ikke være så veldig voldelig, i og med at moder'n misliker slike spill! Ratchet and Clank, er det noe å satse på f.eks? Samme hvilken type spill det er, adventure, action, bare det ikke er sportsspill. (De har vi nok av fra før) Mvh Kim Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Ratchet and Clank er et godt spill. Artig og "uskyldig", men det kan hende det blir litt vanskelig et stykke ut i spillet.. Ellers er jo bilspill en mulighet da, flere gode å velge mellom der (hvis du styrer unna GTA-serien ) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Nja... han er ikke så veldig intressert i bilspill. Han holder på med Jak and Daxter nå, og har vel kommet langt over halvveis. Ingen andre gode tips? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Rayman 3 Hoodlum Havoc til PS2 passer sikkert bra. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Liker han Jak and Daxter liker han sikkert Ratchet and Clank også, ganske lignende spill i grunn. Kan anbefales, test her på Gamer.no. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg får nesten helt dårlig samvittighet her nå jeg, jeg lar broren min på 5 år spille GTA Vice City =/ Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 dark cloud til ps2 er ganske bra adventure spill som ikke er mere voldelig enn zelda ocarina of time. Lenke til kommentar
ATHLON XP Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 vis lillebroren din liker bilspill anbefaler jeg Need For Speed:Hot Pursiut 2,et knall bra spill med masse action å kule bila Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hva med Sly Raccon eller Crach Bandicoot : The Wrath of Cortex? Det siste er hvert fall en skikkelig klassiker og underholder "barn" i alle aldre! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg får nesten helt dårlig samvittighet her nå jeg, jeg lar broren min på 5 år spille GTA Vice City =/ ¨ JEG lar hsm få spill GTA3 + GTA:VC, med muttern blir så sinna at det ikke er noe vits i å ta sjansen. Det er jo nødt til å bli Sly Racoon, Crash Bandicoot, eller Ratchet and Clank. Rayman har vi hatt nok av. Først Rayman Revolution, med det kvitta vi oss med, også fikk han Rayman M av meg til bursdagen (elendig spill etter min mening) Finnes det noen flere anbefalinger til GBA-spill her ute? Takk for hjelpen hittil Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Skulle ønske jeg også hadde en bror som kjøpte spill til meg :-? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Heheh...so should I Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Rayman (1) på GBA er drit bra.... Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hvis det ikke er for seint enda så kan du kanskje vurdere Spyro: Enter The Dragonfly http://www.gamer.no/omtaler/spyro_enter_the_dragonfly/. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Anbefaler Sly Racoon Godt gameplay, og nydelig grafikk. Lillebroren min(og meg for den saks skyld^^) elsker det. På GBA, kan Megaman: Battle network (se?) være et alternativ? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg får nesten helt dårlig samvittighet her nå jeg, jeg lar broren min på 5 år spille GTA Vice City =/ Heh, ja. Husker en gang da jeg var hos en kamerat. Han hadde en litt spesiell far med en veldig rar kjæreste. Der satt guttene på 6 og 9 år og spilte GTA3 mens dama i huset så på. Det er noe annet med brødre, de må være litt kule i blant, og f.eks. la lillebror spille GTA3. :wink: Kom bare til å tenke på en ting: Var med på TaeKwonDo-oppvisning. Etter at noen høybelter hadde gått litt kamp og kanmpteknikker, og kaffe, kaker og boller sto på bordet, løp alle smårollingene rundt å banket hverandre. Det så ut til å være døden eller livet, faktisk. Tenk hva som ville skjedd om guttungene til far som eier våpen satt og spilte GTA3 en kveld? Kanskje de ville skyte hverandre...? Neida, avsporing. Beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå