cmi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som vet om et bra/greit program som kan recorde lyd som blir spilt på pc? Helst gratis eller trial. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har du prøvd Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Underholdning -> Lydinnspilling ? Og gå inn på Volumkontrollen som ligger rett under "Lydinnspilling" i menyen for å velge hvilken lydkilde du vil ta opp. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Skal teste, viste ikke om denne Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://audacity.sourceforge.net/ HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
cmi Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Det var Audacity jeg hadde før, men når jeg skal gjøre opptak nå så finner den ingenting og gjøre opptak på, selv om jeg spiller av det jeg skal gjøre opptak på. Hva må gjøres? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det var Audacity jeg hadde før, men når jeg skal gjøre opptak nå så finner den ingenting og gjøre opptak på, selv om jeg spiller av det jeg skal gjøre opptak på. Hva må gjøres? Skal du spille inn via mikrofon eller bare ta opp PC lyder via PC'en? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Skal ta opp ting jeg spiller av på pc... altså fra pc som allerede er på pc.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Skal ta opp ting jeg spiller av på pc... altså fra pc som allerede er på pc.. Kan fint gjøre det med Audiocity, men husker ikke helt hvordan man gjorde det. Ta å søk litt på google så finner du hvordan du gjør det . Lenke til kommentar
cmi Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Har lett litt nå og fant en tutorial, men den blir bare blank den jeg recorder! Prøver og recorde fra en internett side, altså en lyd derfra. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har lett litt nå og fant en tutorial, men den blir bare blank den jeg recorder! Prøver og recorde fra en internett side, altså en lyd derfra. Gå inn på volumkontrollen for innspilling i windows. Demp alle bortsett fra innspilling og stereomiks. Hvis det er en nettside du skal ta opp fra så post linken her. Kan hende jeg kan hente ut "fila". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har laget en guide på dette..https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776254&hl= Lenke til kommentar
cmi Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Fikk det til nu, takker til alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå