Gå til innhold

Dirke(?) opp dører i Splinter Cell?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et "problem" som irriterer meg. Etter å ha gjennomført tutorialen i Splinter Cell, og skal spille Mission 1. er det flere dører jeg trolig skal dirke opp, men jeg får det ikke til!!

Jeg trykker på Quick Inventory-knappen (CTRL), velger Lock Pick med musa, men så finner jeg ikke ut hvordan man bruker den mer! Har prøvd å bruke use-knappen (E), men da kommer bare pistolen frem igjen. Har gjort det de sier når man sjekker hvordan man skal gjøre dette også, men ingenting skjer!

Er det noen som kan si meg AKKURAT hvordan man dirker opp dører?

Mvh

Kim André

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
etter at du har valgt dirken, står du slik at du får valget 'open door', bare slik at du vet at du er innenfor rekkevidde. Så vidt jeg husker fra natt til i dag trykker du så på venstre museknapp.

Hmmm...mener jeg har prøvd dette, men jeg får gjøre et forsøk til. Gleder meg til å komme litt uti dette spillet :)

Lenke til kommentar

Slik jeg husker det:

Ta fram lockpicks, gå til døra, klikk med venstre museknapp (eller hva du nå bruker for å skyte), så får du ett bilde av låsen. Deretter trykker du forover, bakover, venstre og høyre til du ser noe skjer med låsen, og når noe skjer fortsetter du å trykke samme knappen til du kan gå videre til neste bit.

Lenke til kommentar
Froøvrig kan du gå inn på menyen når du er inne i spillet, og stikke på equipment, eller tools eller noe slikt, der står det forklart hvordan du bruker alt du bærer, med en informativ liten videosnutt og greier.

AtW

Det visste jeg ikke, så takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...