Strukt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Rett før helga her kjøpte jeg noen andeler i en Skagen fond i Skandiabanken. Slik det ser ut nå har kjøpet enda ikke blitt gjennomført men det står "Handel Pågår". Det jeg lurer på er om jeg får kjøpt andelene til den prisen da jeg oprinnelig la ordren? Altså før helga Eller blir det prisen i dag ? Hvis det blir for den prisen som er i dag blir det jo vanskelig å impulsekjøpe fonder når børsen ligger lavt? Noen som kan gi meg litt klarhet i dette ? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kursen i Skagen fondene blir beregnet en gang om dagen. For Vekst omtrent klokken 18:00, og for KonTiki og Global rundt lunchtider dagen etter. Hvis du handler før klokken 15:00 får du dagens kurs. I hvert fall om du handler direkte Hos Skagen. Så om du får fredagens eller mandagens kurs kommer an på når du la inn ordren. Du handler alltid på ukjent kurs når du handler fond siden kursen beregnes etterat du legger inn ordren. Alt dette står ganske godt beskrevet på Skagens sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå