ferrek Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 jeg kjøpte innov8 derifra og den hadde æøå selv om menyene var engelske,så det gjør ingenting Så den hadde norsk T9? Eller bare hadde den æ,ø,å allikevel? ;-) Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 tja, ikke norsk t9 i utgangspunktet,men telefonen husket ordene etterhvert som du laget dem Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 tja, ikke norsk t9 i utgangspunktet,men telefonen husket ordene etterhvert som du laget dem Din telefon med klokke kom på drøyt 7000,-? Hvordan er kalender og sånt på den? Like "begrenset" som de andre til LG? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Mye bedre enn fryktet Det går som en drøm å synke med outlook 500 kalenderhendelser 100 notater så tar jeg ikke tallene igjen for resten,men i forhold til de 100? fordelt på alt jeg mener det var tidligere så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kjekt om noen viste hvordan mann fikk frem æøå på tastaturet her... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Funnet det ut selvsagt SELV :-) Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg får kun til å bruke æøå på skjermtastaturet, hvordan får man frem æøå på qwerty? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 holder nede a 1 sekund så blar du med a til å og æ kommer opp, samme med ø(men her bruker du o) Lenke til kommentar
abil Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) utrolig bra tlf dette.kjøpte den men fant ut at jeg angrer litt selv om tlf er utrolig bra,skulle nok ventet på nokia n97.så om noen har lyst til og kjøpe en parada 2,brukt i 4 dager og har tryghetsforsikring hos elkjøp på 1/2 år er det bare og si ifra.4900 er en grei pris:) åpen for alle sim kort er den også Endret 11. februar 2009 av abil Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 telefonen er kos den,men jeg har måttet lvere den tilbake da den restarter 5-6 ganger i døgnet. Det ble slitsomt Lenke til kommentar
hanneol4 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 utrolig bra tlf dette.kjøpte den men fant ut at jeg angrer litt selv om tlf er utrolig bra,skulle nok ventet på nokia n97.så om noen har lyst til og kjøpe en parada 2,brukt i 4 dager og har tryghetsforsikring hos elkjøp på 1/2 år er det bare og si ifra.4900 er en grei pris:)åpen for alle sim kort er den også hei, ser du vil selge din prada2, er interesert i å kjøpe denne av deg. Du kan gjerne kontakte meg på min mail, snarest mulig om du ønsker det. [email protected] Om også noen andre har en til salgs er jeg interesert å høre pris:) Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 faktisk ikke lov å drive kjøp/salg her inne !!! Lenke til kommentar
hanneol4 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 faktisk ikke lov å drive kjøp/salg her inne !!! ok, sorry:) Lenke til kommentar
hanneol4 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 faktisk ikke lov å drive kjøp/salg her inne !!! ok, sorry:) tenkte jeg skulle bestille der hvor du bestilte, men va usikker på de meny greiene, gikk inn på siden å da kan man velge mellom uk og eu, da skal jeg ha eu? va ble all kostnader på i tillegg til mobilen? Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Bestilte fra expansys. Mener det ble rundt 150kr i frakt, også ble det tollavgift mva unameit på 1200, altså noe av det samme som det koster å kjøpe den på lefdal. Lenke til kommentar
hanneol4 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Bestilte fra expansys. Mener det ble rundt 150kr i frakt, også ble det tollavgift mva unameit på 1200, altså noe av det samme som det koster å kjøpe den på lefdal. så den ble å koste over 5000,- ? da kan man jo kjøpe den i en norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 i dag selges de i Norske butikker, jeg kjøpte utenlands da d ikke var i butikkene her enda Min ble som sagt tilbakelevert da telefonen restartet hele tiden , så nå får jeg splitter ny telefon + klokke(som ikke hadde lyd!!) Ved å bestille fra Expansys var telefonen PÅ DØREN før du visste ord av det :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå