Gå til innhold

LG KF900 Prada II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

utrolig bra tlf dette.kjøpte den men fant ut at jeg angrer litt selv om tlf er utrolig bra,skulle nok ventet på nokia n97.så om noen har lyst til og kjøpe en parada 2,brukt i 4 dager og har tryghetsforsikring hos elkjøp på 1/2 år er det bare og si ifra.4900 er en grei pris:)

åpen for alle sim kort er den også:)

Endret av abil
Lenke til kommentar
utrolig bra tlf dette.kjøpte den men fant ut at jeg angrer litt selv om tlf er utrolig bra,skulle nok ventet på nokia n97.så om noen har lyst til og kjøpe en parada 2,brukt i 4 dager og har tryghetsforsikring hos elkjøp på 1/2 år er det bare og si ifra.4900 er en grei pris:)

åpen for alle sim kort er den også:)

hei, ser du vil selge din prada2, er interesert i å kjøpe denne av deg. Du kan gjerne kontakte meg på min mail, snarest mulig om du ønsker det.

[email protected]

Om også noen andre har en til salgs er jeg interesert å høre pris:)

Lenke til kommentar
faktisk ikke lov å drive kjøp/salg her inne !!!

ok, sorry:)

tenkte jeg skulle bestille der hvor du bestilte, men va usikker på de meny greiene, gikk inn på siden å da kan man velge mellom uk og eu, da skal jeg ha eu?

va ble all kostnader på i tillegg til mobilen?

Lenke til kommentar
Bestilte fra expansys. Mener det ble rundt 150kr i frakt, også ble det tollavgift mva unameit på 1200, altså noe av det samme som det koster å kjøpe den på lefdal.

så den ble å koste over 5000,- ?

da kan man jo kjøpe den i en norsk nettbutikk.

Lenke til kommentar

i dag selges de i Norske butikker, jeg kjøpte utenlands da d ikke var i butikkene her enda

Min ble som sagt tilbakelevert da telefonen restartet hele tiden , så nå får jeg splitter ny telefon + klokke(som ikke hadde lyd!!)

Ved å bestille fra Expansys var telefonen PÅ DØREN før du visste ord av det :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...