mobilehappy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) LG KF900 Prada II - Touch skjerm - Utrekkbart Qwerty Tastatur - 3G - Wi-FI - 5MP Kamera M.M Endret 13. oktober 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 blir denne litt spennende? For dere som har 1 versjon, er kalenderen "dum som et brø" ? Altså at det er begrensninger på kalenderinnføringer osv Andre svakheter eller styrker........sitter med en x1 i dag som nok er flere hakk bedre,men frister å teste denne ut også Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 http://www.pixmania.com/no/no/2261854/pack....html?itag=9698 Noen som vet om PIXMANIA leverer telefoner med Norske menyer ? Denne pakken virker jo interesant ut Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg har selv vurdert å bestille fra pixmania, men siden jeg vet de sender fra utlandet(frankrike elns), så er jeg litt i tvil om man får den med norsk meny,æøå osv. Siden ingen av de norske nettbutikkene(som jeg har sjekket) ikke har fått den inn, så kan vel det tyde på at pixmania har den engelske versjonen. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 slik jeg ser det har mobilopperatøren HELLO mobilen inne www.hello.no Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 pixmania sine mobiler er på engels og fransk,mens hello.no ikke har telefonen. Ingen kjøper vistnok LG da INGEN kan fortelle meg om LG fremdeles ikke klarer å synkronisre telefonene sine opp mot oulook(på en vetige måte) Altså ikke via lekeprogrammer og med syke begrensninger i kalenderen Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 utsatt ut måneden igjen... Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvem er det som sier at den er utsatt? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 lanseringsguiden Og forsåvidt alle butikkene jeg har snakket med Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 da var telefonen og klokka bestilt,å det med norsk meny å greier Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Fra hvor? Endret 23. januar 2009 av Tor_Arne Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 expansys.no Her har jeg fått bekreftet at det er norsk meny(de pakket ut en og sjekket) Hva klokka har vet jeg ikke,men den viser kl slett og når du får sms,mail og telefoner vibrerer den... Men mye mulig jeg tok den siste nå da..... Jeg har selv vurdert å bestille fra pixmania, men siden jeg vet de sender fra utlandet(frankrike elns), så er jeg litt i tvil om man får den med norsk meny,æøå osv. Siden ingen av de norske nettbutikkene(som jeg har sjekket) ikke har fått den inn, så kan vel det tyde på at pixmania har den engelske versjonen. Her var det snakk om engelsk og franske menyer så den var uaktuell Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da var Prada 2 i hus,men Norsk meny og Norsk klokke... Førsteinntrykket er veldig bra med tanke på "barnesykdommer" jeg forstor forgjengerne til Lg hadde :-) Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvordan er det med tilgjengeligheten av æøå ved skriving? Mange tastetrykk for å bruke dem, eller er det få tastetrykk unna? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvordan er det med tilgjengeligheten av æøå ved skriving? Mange tastetrykk for å bruke dem, eller er det få tastetrykk unna? Jeg har fått lekt litt i en ellers hektisk aften,men akkurat hvor de tegnene ligger aner jeg akkkurat nå ikke Noen som er kjent med Lg som vet det så fyr løs :-) Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 expansys.noHer har jeg fått bekreftet at det er norsk meny(de pakket ut en og sjekket) Hva klokka har vet jeg ikke,men den viser kl slett og når du får sms,mail og telefoner vibrerer den... Men mye mulig jeg tok den siste nå da..... Hvor mye kommer i tillegg til den prisen som står? 25%mva og noe i frakt? Noe fortollingsgebyr? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 25% moms og 175 kr i frakt, da var den på døra før jeg visste ordet av det så la de 2 stk adaptere i pakken også. På telefonen må du ha det på strømkabelen mens klokka har vanlig kontakt Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 25% moms og 175 kr i frakt, da var den på døra før jeg visste ordet av det så la de 2 stk adaptere i pakken også. På telefonen må du ha det på strømkabelen mens klokka har vanlig kontakt Det er greit da! Hva synes du forløpig om klokka? Veldig OT: Jeg ser på å bestille en Nokia E63 derfra, aner du om man kan få æ,ø,å på den siden den kun har engelske menyer? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 jeg kjøpte innov8 derifra og den hadde æøå selv om menyene var engelske,så det gjør ingenting klokka er konge,litt liten eneste men fungerer utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå