Gå til innhold

LG KF900 Prada II

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

blir denne litt spennende?

For dere som har 1 versjon, er kalenderen "dum som et brø" ?

Altså at det er begrensninger på kalenderinnføringer osv

Andre svakheter eller styrker........sitter med en x1 i dag som nok er flere hakk bedre,men frister å teste denne ut også :grin:

Lenke til kommentar

Jeg har selv vurdert å bestille fra pixmania, men siden jeg vet de sender fra utlandet(frankrike elns), så er jeg litt i tvil om man får den med norsk meny,æøå osv. Siden ingen av de norske nettbutikkene(som jeg har sjekket) ikke har fått den inn, så kan vel det tyde på at pixmania har den engelske versjonen.

Lenke til kommentar

pixmania sine mobiler er på engels og fransk,mens hello.no ikke har telefonen.

Ingen kjøper vistnok LG da INGEN kan fortelle meg om LG fremdeles ikke klarer å synkronisre telefonene sine opp mot oulook(på en vetige måte)

Altså ikke via lekeprogrammer og med syke begrensninger i kalenderen

Lenke til kommentar

expansys.no

Her har jeg fått bekreftet at det er norsk meny(de pakket ut en og sjekket) Hva klokka har vet jeg ikke,men den viser kl slett og når du får sms,mail og telefoner vibrerer den...

Men mye mulig jeg tok den siste nå da.....

Jeg har selv vurdert å bestille fra pixmania, men siden jeg vet de sender fra utlandet(frankrike elns), så er jeg litt i tvil om man får den med norsk meny,æøå osv. Siden ingen av de norske nettbutikkene(som jeg har sjekket) ikke har fått den inn, så kan vel det tyde på at pixmania har den engelske versjonen.

Her var det snakk om engelsk og franske menyer så den var uaktuell

Lenke til kommentar
Hvordan er det med tilgjengeligheten av æøå ved skriving? Mange tastetrykk for å bruke dem, eller er det få tastetrykk unna?

Jeg har fått lekt litt i en ellers hektisk aften,men akkurat hvor de tegnene ligger aner jeg akkkurat nå ikke

Noen som er kjent med Lg som vet det så fyr løs :-)

Lenke til kommentar
expansys.no

Her har jeg fått bekreftet at det er norsk meny(de pakket ut en og sjekket) Hva klokka har vet jeg ikke,men den viser kl slett og når du får sms,mail og telefoner vibrerer den...

Men mye mulig jeg tok den siste nå da.....

Hvor mye kommer i tillegg til den prisen som står? 25%mva og noe i frakt? Noe fortollingsgebyr?

Lenke til kommentar
25% moms og 175 kr i frakt, da var den på døra før jeg visste ordet av det :grin:

så la de 2 stk adaptere i pakken også.

På telefonen må du ha det på strømkabelen mens klokka har vanlig kontakt

Det er greit da! Hva synes du forløpig om klokka?

Veldig OT: Jeg ser på å bestille en Nokia E63 derfra, aner du om man kan få æ,ø,å på den siden den kun har engelske menyer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...