SuperSkunk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 32 GB er veldig mye til en sånn Minnepinne å være. Man kan jo bruke den som sånn ekstern hardisk. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kingston lanserer nå en minnepinne som har den høyeste lagringskapasiteten som selskapet noensinne har lansert. Les mer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Lurer på når/om Sony micro tiny vault kommer med så mye plass, micro-sd som er enda litt mindre i størrelsen kommer straks med 16gb. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er det så interessant da? Corsair 64gb Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kingston lanserer nå en minnepinne som har den høyeste lagringskapasiteten som selskapet noensinne har lansert. Synes overskriften beskriver dette som en sensasjon. Kan man ikke bare begrense slikt til Kingston lanserer nå sin 32GB minnepinne Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 32 GB har da vært en stund. Faktisk så kom den første på 64GB for et par år siden, men den kostet 6000 $ eller noe sånt. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er det så interessant da? Corsair 64gb Må nesten ha en slik! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Går det ann nå legge inn operativsystem på slike? Det ville vell vært "win"? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Går det ann nå legge inn operativsystem på slike? Det ville vell vært "win"? Det er mulig på så godt som alle. Dog er det ikke alle maskiner som klarer å boote fra de, som regel må det stilles inn i BIOS. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Selv har jeg en Corsair flash voyager 32GB og må si det er kjekt å kunne ha et lass med installasjonsfiler jeg ofte bruker. Som forskjellige versjoner av officepakken, Adobe CS3 Master collection, m.m. liggende i lomma. Men merker godt at Corsair voyager GT penna (4GB) er noe raskere. Med 64GB kan du jo faktisk pakke hele wikipedia å ha i lomma! :D Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Lurer på når/om Sony micro tiny vault kommer med så mye plass, micro-sd som er enda litt mindre i størrelsen kommer straks med 16gb. For de som vil ha en knøttliten stor lagring så kan jeg tipse om en av disse: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11294 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6108 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7120 .. pluss denne: Kingston MicroSDHC 8 GB Totalpris: ca 200 kr. 16 GB MicroSD skal vist være mulig å få tak i ganske snart og da kommer nok prisen opp i rundt 4-500 kr. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Med 64GB kan du jo faktisk pakke hele wikipedia å ha i lomma! :D Den siste versjonen av static wikipedia er kun 4 GB Men det er jo uten bildene, selvsagt. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 få prisen ned rundt 200 og jeg er game Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 32 GB er veldig mye til en sånn Minnepinne å være. Man kan jo bruke den som sånn ekstern hardisk. Nei, ikke når du tenker på hvor liten en 250g minne"pinne" er . Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Simen1: Genialt, men hvordan er den løsningen når det kommer til specs, hastigheter, osv.? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Simen1: Genialt, men hvordan er den løsningen når det kommer til specs, hastigheter, osv.? Sånt begrenses til minnekortet Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 microSD kort er som kjent ikke de raskeste, men suverent tips fra Simen1. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kingston lanserer nå en minnepinne som har den høyeste lagringskapasiteten som selskapet noensinne har lansert. Synes overskriften beskriver dette som en sensasjon. Kan man ikke bare begrense slikt til Kingston lanserer nå sin 32GB minnepinne Jeg er helt enig, en fjollete overskrift som garantert kommer rett fra presseskrivet. Lenke til kommentar
akle Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Med 64GB kan du jo faktisk pakke hele wikipedia å ha i lomma! :D Den siste versjonen av static wikipedia er kun 4 GB Men det er jo uten bildene, selvsagt. wikipedia på pc'en hvor får dere tak i det??? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 microSD kort er som kjent ikke de raskeste, men suverent tips fra Simen1. Takk En fordel med de små minnekortleserne er at de ikke er plagsomt store å ha på nøkkelknippet. Noe jeg synes Corsair Flash Voyager er. Dermed blir Corsairen liggende hjemme mens den lille med plastkappe fra Dealextreme har jeg bestandig med meg. For meg er det viktigere at jeg har den med meg over alt enn at det går raskt akkurat når jeg skal bruke den. Utrolig enkelt å få en låt, dokumenter, linker, programmer etc når jeg er på besøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå