Gjest uff! Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg lurer på om hvor "vanlig" det er å ta meg seg en mann hjem på en lørdags kveld? Mener lissom er det normalt? For jeg har lagt merke til at når etniske norske tar med seg eller med med hjem til ei norske dame, så er det one night stand, men når en mulimsk innvandrer gjør det, så er det "voldtekt". Jeg har aldri gjort det asså. Men er det normalt hos "mainstream" dere av nordmenn da? Mener lissom når folk fantaserer og onanerer om hverandre så blir jo resultatet et umoralsk sammfunn. For la oss si at du har noen venni9nner som er gode venner av deg og de fantaserer om de..mener lissom det er jo galt da? eller ikke? Og ikke si at dere som leser dette ikke har gjort det;) ---------------------- I am neither good nor bad but i am your illegitimate dad Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Det er ikke sett på som galt å ha one nigth stands, så lenge det ikke blir for mange av dem. Det er heller ikke sett på som galt å ha sex med venner fordi det er godt. Endret 13. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Frivillig samleie fra begge partnere, uansett hvor det forekommer, er fullstendig akseptert... ... eller, ok, frivillig samleie midt på et tog på lyse dagen er ikke akseptert, men du skjønner tegninga. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Akseptert så lenge man følger norsk lov. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvordan klarer du å få det til at om en som ikke er nordmann har sex med en normann så er det voldtekt? En logikk jeg ikke er helt med på. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, var ikke helt med på den selv faktisk. Tror ikke at fordommene har kommer så langt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 You will never know. Kos deg! One Night stand er kos, om det ikke får følger hehe Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg lurer på om hvor "vanlig" det er å ta meg seg en mann hjem på en lørdags kveld?Mener lissom er det normalt? For jeg har lagt merke til at når etniske norske tar med seg eller med med hjem til ei norske dame, så er det one night stand, men når en mulimsk innvandrer gjør det, så er det "voldtekt". Jeg har aldri gjort det asså. Men er det normalt hos "mainstream" dere av nordmenn da? Mener lissom når folk fantaserer og onanerer om hverandre så blir jo resultatet et umoralsk sammfunn. For la oss si at du har noen venni9nner som er gode venner av deg og de fantaserer om de..mener lissom det er jo galt da? eller ikke? Og ikke si at dere som leser dette ikke har gjort det;) ---------------------- I am neither good nor bad but i am your illegitimate dad Vell, muslimer er litt mer kjent for og slå og voldta damene sine, og putte dem inn i telt også kalt burka. Lenke til kommentar
Rugboy Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jammen, det er jo resultatet av god muslimsk moral, så det gjør ikkje noe Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan klarer du å få det til at om en som ikke er nordmann har sex med en normann så er det voldtekt? En logikk jeg ikke er helt med på. Da er vi to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg