Tiril Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei! Skulle gjerne hatt litt hjelp med å finne ut hva jeg bør kunne og bør lese på. Skal opp til privatist eksamen den 1 des og skal opp i 3 eng a, er det noe spesielt jeg bør lese på? Er det noen eksamensoppgaver som er en gjenganger på engelsk privatist eksamen? Hadde vært mye til hjelp i og med at det er mye å lese på, så takk for alle svar:) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan 3 eng a være det samme som engelsk generell? Er det muntlig eller skriftlig eksamen? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Jeg var oppe i engelsk muntlig i sin tid (drøye 10 år siden nå) og ble drilla i Britiske imperiet mener jeg å huske. Endret 13. oktober 2008 av Covn Lenke til kommentar
Tiril Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Er både muntlig og skriftlig eksamen for allmenn 2vk, altså 3 kl. Er basert på politikk og litteratur, men skulle gjerne hørt om det var noen som visste litt mer spesifikt hva eksamens oppgavene pleier og ta for seg:) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Beklager då er ikkje dette det samme faget som eg tok i sin tid. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du finner jo litt informasjon på www.udir.no Her fant jeg f.eks eksamensoppgaver : trykk link Så kan jeg anbefale deg å ringe til skolen du skal ta eksamen på, og be om å få snakke med eksamensansvarlig. Han kan f.eks gi deg tips om hvilken lærebok elevene ved skolen bruker i det aktuelle faget Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå