Theodorl Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei! Jeg har laget et skjema som bruker en id for å sette en spesifik verdi på personer. Problemet er at det er veldig få som husker sin bruker id. Men jeg har lagt et pop-up vindu som en kan søke på personalia og deretter få opp personid. Det jeg leter etter er et script eller noe hvor jeg kan ta denne iden og sende den til skjemaet idet jeg lukker pop-upen eller trykker på en knapp. Takk på forhånd for svar! Lenke til kommentar
___ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei! Jeg har laget et skjema som bruker en id for å sette en spesifik verdi på personer. Problemet er at det er veldig få som husker sin bruker id. Men jeg har lagt et pop-up vindu som en kan søke på personalia og deretter få opp personid. Det jeg leter etter er et script eller noe hvor jeg kan ta denne iden og sende den til skjemaet idet jeg lukker pop-upen eller trykker på en knapp. Takk på forhånd for svar! Selv bruker jeg ikke lenger popup-vinduer i tradisjonell forstand som åpner et nytt browservindu. Jeg bruker div-overlays som legger seg oppå en eksisterende side. Men for den gamle måten å gjøre det på kan vel dette funke: http://hspinfo.wordpress.com/tag/pass-valu...opup-to-parent/ Werner Lenke til kommentar
Theodorl Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Hehe! Kanskje litt dårlig å forklare, men "pop-up" vinduet er vell strengt tatt div overlay d også... (glemte jeg å nevne det?) Hvordan gjør du dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå