Gå til innhold

Hva skal jeg bli?!

michael691

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har no forslag til hva jeg kan bli?

Da ser jeg etter ting innen action. Som Politimann og Brannmann, Men de yrkene gir ikke godt betalt så jeg vil helst finne noe annet som gir $$ Jeg tok interessetesten på Nav.no og det kom mest på:

-styre store maskiner

- beskytte (?) som brannmann, politi osv.

Og resten husker jeg ikke.

Men har du no forslag på hva jeg kan søke på neste år?

Er også ganske god når det gjelder pc. Hva får man betalt for å gjøre hva som helst innen pc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om noen har no forslag til hva jeg kan bli?

Da ser jeg etter ting innen action. Som Politimann og Brannmann, Men de yrkene gir ikke godt betalt så jeg vil helst finne noe annet som gir $$ Jeg tok interessetesten på Nav.no og det kom mest på:

-styre store maskiner

- beskytte (?) som brannmann, politi osv.

Og resten husker jeg ikke.

Men har du no forslag på hva jeg kan søke på neste år?

Er også ganske god når det gjelder pc. Hva får man betalt for å gjøre hva som helst innen pc?

er du da ferdig med ungdomskolen eller vgs?

Lenke til kommentar
Tips innen yrker som inneholder action eller ut av det vanlige, med god års lønn

Militæret.

Det har jeg tenkt lenge på.. å bli en flyger i militæret. Men jeg er ganske sikker man må ha 6'ere osv. Jeg har bare 4.3 i snitt.. Men hvis jeg er som en ''vanlig'' kis i millitæret. hvor lenge må jeg jobbe da? har sett tusenvis av filmer av menn i militæret mens kona er hjemme og blir tatt bakfra av naboen.

Og hvor mye får man i lønn? spørs vel.

Lenke til kommentar
Tips innen yrker som inneholder action eller ut av det vanlige, med god års lønn

Militæret.

Det har jeg tenkt lenge på.. å bli en flyger i militæret. Men jeg er ganske sikker man må ha 6'ere osv. Jeg har bare 4.3 i snitt.. Men hvis jeg er som en ''vanlig'' kis i millitæret. hvor lenge må jeg jobbe da? har sett tusenvis av filmer av menn i militæret mens kona er hjemme og blir tatt bakfra av naboen.

Og hvor mye får man i lønn? spørs vel.

Jeg vil nå anta at du ikke har blitt innkallet til sesjon.

Om du blir, så ta kontakt med de som er der, og diskuter det der. De er tross alt de som sitter på all informasjonen ang. dette.

Jeg kan fra personlige erfaringer si at et arbeidsmiljø i militæret kan være svært morsomt og underholdende, og absolutt ikke noe "A4".

Og den gang du får deg kone, er det bare å trappe ned i stilling fra aktiv soldat til kontor-rotte. Ingen problem.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...