Damp Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Jeg kjøpte et hovedkort fra komplett 17/06-08, har instalert det i pc'en, men etter disse fire mnd. så har jeg ikke hatt annet enn problemer. Jeg bare lurer på om jeg har noen som helst rett til å få tilbake pengene mine og returnere hovedkortet? Takk Endret 13. oktober 2008 av Boom! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nei, ikke når det har gått fire måneder. Du har 14dagers angrerett. Komplett har krav på å forsøke å reparere produktet 2 ganger, tredje gangen så har du krav på pengene tilbake. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg føler på en måte at jeg ikke har fått det jeg betalte for, random restarts av maskinen, bios henger seg, treg oppstart, funksjoner i bios som ikke fungerer, til og med "corrupted" en hdd. Jeg vet ikke hvordan det er med garanti hos komplett, men det er en knapp for "retur av produkt innenfor garanti" på den gamle ordren. Lenke til kommentar
Dorf_2003 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 trykk på den knappen også sender du inn kortet, mest sansynlig bytter de kortet i et tilsvarende fremfor å begynne å reparere deT? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Komplett er veldig behjelpelige, send retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå