D_A_N Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Tenker på å kjøpe meg ett mx500. Er det mulig å ikke få "korn" i bildet under dårlige lysforhold? Egner kameraet seg til reportasjer/ innslag for tv2/nrk? Hva med dx100/110, er de noe dårligere? ER TAKKNEMLIG FOR ALLE SVAR! Lenke til kommentar
tomy Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hei Har ett panasonic dx 110 som alltid er med meg pga størrelsen. Har levert bilder til riksdekkende kanaler mm. Kjempekvalitet. Selv i duskmørke i snødrev er det bra kvalitet. Det er viktig hvor du plasserer deg under opptak. Ta ibruk de lyskilder som befinner seg i nærheten, som feks billys,lys fra vinduer og andre steder det kommer lys fra. Dette er viktig dersom du har dårlig kameralys i en opptaks situasjon Selvfølgelig er det mulig og få korn i bildet. Men det er også mulig og ikke få korn dersom du er litt erfaren. Jeg har ett Canon xm2 som er dobbelt så bra som ovennevnte. mvh tomy Lenke til kommentar
D_A_N Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Er det stor forskjell på 1/6 ccd brikker og 1/4 ccd brikker m. tanke på lysfølsomhet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå