Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg skal til Den Dominikanske republikk om en måned. Og lurte derfor på om dette kan volde problemer siden jeg er aktiv cannabisrøyker? Jeg skal blant annet mellomlandet i New York. Hvordan er det med klær osv? Håper noen kan svare meg på dette, da jeg er litt urolig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva mener du med at klær skulle være noe problem? Tenker du da på lukt? Vil tro at både politimenn og trente hunder vil reagere hvis det dunster kraftig hasjlukt av klærne dine. Og for all del, ikke prøv å ta med deg noe. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 bare ta på deg rene klær da. du greier sikkert å holde deg unna den gode urt et par dager Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du kan nok regne med litt forsinkelse visst du blir kontrolert med hund. Men så lenge du ikkje har med deg noke så vil det ikkje skje noke anna en at det blir tatt ein meir grundig kontroll av deg. Pass berre på at du sjekker alle lommer grundig så du er sikker på at du ikkje har med deg noke som du ikkje burde. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ikke glem at man fort vekk kan få et par fingre opp brunøyet hvis bikkjene begynner å snuse på deg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 En kamerat av meg kom ikke inn i militæret fordi de fant rester av hash på klærne hans da han møtte opp på Bardufoss. Men klærne var vasket. Derfor jeg er litt urolig. Så da burde jeg kansje ikke røyke mens jeg er på den dominikanske heller? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kjipt å bli tatt i andre land. De har ofte litt andre lover, og det er ikke sikkert at du slipper hjem med det første. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nei er vell bedre å holde seg unna det der da. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ok. Men dere tror ikke det er noe problem hvis jeg vasker klærne mine godt før jeg drar, og lar være og røyke mens jeg er der? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Pass på bøss i lommene. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg går faktisk aldri med urtene i lommene, så det er nok ikke noe problem Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tviler sterkt på at det ville skje noe som helst etter du har vasket klærne. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=140338 kjøp nye klær kanskje. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 En kamerat av meg kom ikke inn i militæret fordi de fant rester av hash på klærne hans da han møtte opp på Bardufoss. Men klærne var vasket. Derfor jeg er litt urolig. Så da burde jeg kansje ikke røyke mens jeg er på den dominikanske heller? Så man slipper militæret hvis man har rester av harsj på klærene? Man får vel ikke en prikk på rullebladet? Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvis jeg var deg ville jeg vært forsiktig med hasj og andre narkotiske stoffer mens jeg var i utlandet. De har ofte helt andre lover enn det vi har her hjemme. Jeg vet ikke om det er en vandrehistorie, men jeg har hvertfall hørt at det var en australsk turist som ble sendt hjem fra Singapore (tror det var Singapore, husker ikke helt) i kiste etter at han ble tatt med noe han ikke burde ha hatt med seg. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ville holdt meg unna og røyke den hellige planten et par dager ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå