Anthila Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Etter at jeg bynte på skolen etter ferien har jeg fullstendig mistet motivasjonen. Jeg evner ikke å konsentrere meg lenger, "tar" meg selv i å tenke på helt usakelige ting når jeg engentlig skulle ha fulgt med i timen og all den tiden jeg brukte ifjor på å lese går nå bare vekk i alskens piss. Igår f.eks, selv om jeg hadde planlagt å gjøre noe skolearbeid, gikk hele dagen i dass uten å gjøre noe. I tillegg har jeg som oftest vært glad i å trene. Trente styrke og fotball hele fjor, ca 4-5 ganger i uken (og koste meg) men nå har det hele blitt på en måte et ork. Selv om treningen fortsatt vedvarer føler jeg at instillingen jeg hadde ifjor er helt borte. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få igjen gnisten? Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har selv det samme problemet som deg desverre. Utrolig plagsom, er ekstremt trøtt på skolen, og greier ikke å konsentrere meg om skole arbeid etc. Noen som kan hjelpe 2 sjeler åå få tilbake gnisten? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Har litt av det samme problemet selv. Mate te og evt. noe humørløftende som f. eks. rosenrot pleier hjelpe en del hos meg. Samt vitaminer og slikt. Men det krever enda en del viljestyrke for å få gjort ting. Må f. eks. få ryddet rommet, som jeg tenkte jeg skulle gjøre nå men burde ha gjort for lenge siden. Det er mer et hi enn et rom nå. Noe annet kan jeg ikke komme på. EDIT: Var det engetlig noe slikt dere tenkte på eller bommet jeg kraftig? Endret 13. oktober 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 EDIT: Var det engetlig noe slikt dere tenkte på eller bommet jeg kraftig? Alle tips mottas med takk Kjøpte meg noen vitaminer en stund tilbake og det hjalp iallefall mot slappheten, men værre med konsentrasjonen. Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 EDIT: Var det engetlig noe slikt dere tenkte på eller bommet jeg kraftig? Alle tips mottas med takk Kjøpte meg noen vitaminer en stund tilbake og det hjalp iallefall mot slappheten, men værre med konsentrasjonen. Hva slags vitaminer anbefales? Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 hjelper form meg med godteri, spis en bit jevnlig ( Pass på det med jevnlig, ellers blir det forjøvli! ) Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 EDIT: Var det engetlig noe slikt dere tenkte på eller bommet jeg kraftig? Alle tips mottas med takk Kjøpte meg noen vitaminer en stund tilbake og det hjalp iallefall mot slappheten, men værre med konsentrasjonen. Hva slags vitaminer anbefales? Kjøpte meg bare noe multivitaminer på apoteket og en flaske tran. Tranen anbefales med sitronsmak for den uten smaker HELT jævlig Så må liksom drikke vann ved siden av for å få det ned ellers gulpes det fisk hele dagen. Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) EDIT: Var det engetlig noe slikt dere tenkte på eller bommet jeg kraftig? Alle tips mottas med takk Kjøpte meg noen vitaminer en stund tilbake og det hjalp iallefall mot slappheten, men værre med konsentrasjonen. Hva slags vitaminer anbefales? Kjøpte meg bare noe multivitaminer på apoteket og en flaske tran. Tranen anbefales med sitronsmak for den uten smaker HELT jævlig Så må liksom drikke vann ved siden av for å få det ned ellers gulpes det fisk hele dagen. Tar tran med sitron smak og sanasol La me klokka 21:00 i går, utrolig godt å sove i 10 timer, anbefales Kanskje eg skal kjøpe meg noen multivitaminer også , om det hjelper da EDIT: Eivind218 kan du utdype deg litt? Hvor ofte og hvor mye spiser du? Endret 14. oktober 2008 av Doott Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Spiser kanskje en 5 biter, prøver å bruke laang tid pr bit, ta små tygg og nyt dem! Har klart å få en bit opp i 5 min før.. Løsvektsgodteri er min favoritt! Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Spiser kanskje en 5 biter, prøver å bruke laang tid pr bit, ta små tygg og nyt dem! Har klart å få en bit opp i 5 min før.. Løsvektsgodteri er min favoritt! 5 biter på en dag? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Andre forslag en godteri? Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Spiser kanskje en 5 biter, prøver å bruke laang tid pr bit, ta små tygg og nyt dem! Har klart å få en bit opp i 5 min før.. Løsvektsgodteri er min favoritt! 5 biter på en dag? På en dag? Da er vi oppe i 100 minst! 5 biter nå og da.. nå fikk jeg veldig lyst på godteri :/ Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Spiser kanskje en 5 biter, prøver å bruke laang tid pr bit, ta små tygg og nyt dem! Har klart å få en bit opp i 5 min før.. Løsvektsgodteri er min favoritt! 5 biter på en dag? På en dag? Da er vi oppe i 100 minst! 5 biter nå og da.. nå fikk jeg veldig lyst på godteri :/ Sliter med overvekt, så er kanskje ikke det lureste eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå