Neverio Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei Sitter her å lurer på om jeg skal bestille meg "Maxi" pakken fra Canal Digital. Eller "ADSL Mega Fri Fart" fra Nextgentel. er det noen som har noen tanker på hva jeg bør velge? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg ville valgt NGT av den grunn at kundservicen dies er unektelig god. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Da har jeg bestillt meg Nextgentel,så da blir det spennende å se hvordan det går.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sjølv om du har bestilt så ville eg ha vurdert nøye CD sitt tilbud. NGT : Down: 20Mb/s (under optimale forhold) Up:1Mb/s CD : Down: 16(snart 20) Up 1,6Mb/s ( med dobbel retur ca 3.2Mb/s Om det er borettslag du bur i så kan dei ha umgl-avtalen. Dermed vil maxi + dobbel retur koste 447 i månaden. Og dei leverer reelle hastigheiter. NGT blir veldig avhengig av linjelengda mellom sentral og deg. Så har du sjekka kva lengde det er mellom sentralen og deg? Kundeservice er noko som går opp og ned. Det er ikkje så lenge sidan kundeservice til NGT var berre ein stor vits. No er nok NGT sin veldig bra mens CD sin har litt mykje kø. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Kundeservice tilsier ikke så mye av kvaliteten på produktene og det de leverer. Men derimot det å trekke til seg kunder, er det jo. Selv ville jeg satset på Canal Digital. Endret 13. oktober 2008 av Nidaroo Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fordelen med NGT er stabil linje 24/7 mens CD kan tilby langt bedre hastigheter fremover. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Jeg skiftet nettopp fra NGT til Canal Digital. Er veldig fornøyd, linja er stabil, og hastigheten er bedre enn ADSL. Hvis Canal Digital endelig en dag finner ut at de vil konkurrere med fiber, vil de som la7dfa sier kunne tilby mye bedre hastigheter etterhvert. Hvis fiber er umulig å få, ville jeg valgt Canal Digital, uten tvil. Endret 13. oktober 2008 av TommyL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå