Romy Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Det finnes stil for skatere, rock folk osv. Litt spesiell spm. om det finnes en stil for web & grafikk designere? De pleier som 'ofte' ikke å være som alle andre data nerder (ikke stygt ord), som kun bruker jeans og en t-skjorte som også er grei og simpel. Jeg liker sneakers sko, jeans, hoodies. Hva synes dere om det? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg ville foreslått mørke olabukser, brun skjorte, converse sko. medium langt hår. Det er det jeg så for meg hvertfall Selvom det egentlig ikke er no stil for web designere Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Web- og grafikkdesignere har da ingen spesiell stil? Ikke dem jeg kjenner til ihvertfall. Måtte isåfall vært geeky t-skjorter fra spreadshirt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Dem kjører vell helt casual stil. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Så vidt jeg vet kjører de akkurat den stilen de vil.. ingen satt standard for webdesignere i klesveien med andre ord. Lenke til kommentar
floww Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 tenkte på chuck da jeg leste tittelen: http://i201.photobucket.com/albums/aa220/N...chuck_sarah.png http://l.yimg.com/img.tv.yahoo.com/tv/us/i...70924122705.jpg Lenke til kommentar
akle Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hver person har vel en egen stil, de bruker vel det som passer dem. For og drive med Web & Grafikk design må man vel ha en vis peil på hva som passer, både på skjermen og utenom... Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Hahahaha det gjorde jeg også floww. Av en eller annen merklig grunn. Men tilbake til topic. Så vidt jeg vet har ikke web & grafikk design noen egen stil. Hm visste ikke at "data nerder" har en egen stil heller . Folk er forskjellige. Med andre ord: stil er forskjellig fra person til person! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 hawaii skjorte og joggebukser Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Hmm, så for meg litt hipsterish stil når jeg tenker på web- og grafikkdesignere. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg er nerd, men det betyr ikke at jeg kler meg som en. ^^, Nånå... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 og en t-skjorte som også er grei og simpel. Grei og simpel? Det var da en merkelig kombinasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå