Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bajsa på draget

Gjest epicguest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs hvilken klasse du går i, men det er sikkert noen der som tenker "han fikk hvertfall pult, skulle ønske det var meg". Slik hadde jeg det en gang i tiden når jeg hørte historier om andre på skolen som angret at de hadde hatt sex. Dårlig sex er bedre enn ingen sex? Kanskje ikke alltid hehe.

Lenke til kommentar

Haha, dette var dagens :-) Men for ¨å være helt ærlig så syntes jeg ikke at du har driti på draget. Du var kåt, hun var kåt, dere hadde sex, og uansett om det var "dårlig" sex så var det nok litt digg også. I motsetning til mange andre i klassen din, så fikk du i hvert fall pult.

Og dette med å knulle noen som har unge, velkommen i gjengen! I'm a motherfucker too ;)

Lenke til kommentar
Gjest epicguest

Hahahah, morsomme historier dere har, og takk for all trøst da xD Jeg har ganske mye kommet over det nå, og for deg som trur jeg liker jenta, nei desverre gjør jeg ikke det, hadde jeg likt henne hadde det egentlig aldri vært noe problem for meg. Ja, jeg er en motherfucker i en alder av 16 år, mmmmmm, føles helt greit. Men, huffameg da, føler meg ganske slem egentlig nå, hun har lagt meg til som venn på facebook og sendt meg masse meldinger, men jeg tørr ikke svare henne xD Skal jeg bare si det rett ut til henne at, det rett og slett bare var hennes lucky day?

Danke for meg.

Lenke til kommentar

Eg kan ikkje heilt sjå det kjipe i denne hendinga. Så du pulte ei jente på fest, og ho såg ikkje ut i måneskinn i edru tilstand. So what? Er du liksom den einaste på skulen som har harva over ei mindre pen jente! Det kan skje den beste. I motsetning til resten av pizza-trynene på den festen så fekk du deg i det minste litt rekelake på baguetten!

Og det med at heile verda går rundt og preiker om det, drit i det. Om ikkje lenge er den episoden der yesterdays news, for då er det sikkert ein eller anna som har gjort noko mykje verre!

Morsom lesning forresten! :D

Lenke til kommentar

Haha, lo litt nå. Kjenner meg igjen tho. Tror deg ikke når du sier ho så bra ut fordi du var så full, for jeg har vært dritings og borte i noe lignende. Våger å påstå mi var fælere enn din. Altså, det fæleste av det fæle. Men jeg synes aldri ho så pen ut, men ga så faen i det øyeblikket. Etter å ha kjørt fingra opp i ho og sett den elleville kåtheten i øynene hennes så klarte jeg å ta meg sammen og kledde på ho og stakk. Fingra mine lukta jævlig et par dager etterpå, selv etter vask med både lano og klor. Har heldigvis litt stolthet i meg og fikk jugi meg fra alt sammen, selv om ho skrøyt til alle venninnene sine. Men care da, hvem har ikke vært på ei stygg frøken før a? Og det er sikkert ikke siste gangen heller

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...