Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortelle foreldrene mine eller ikke?

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg har tenkt å farge håret mitt svart, men jeg har ikke sagt noe til mamma eller pappa enda. Mamma drar imorra og pappa pendler så han er bare hjemme i helgene. Jeg lurte på om det er smart å bare gjøre det uten å si det, eller burde jeg si det på forhånd?

Alle svar er til hjelp :)

Siden du spør om det her så har du vel kanskje opplevd at de har blitt sint for noe du har gjort uten å spørre først. Er du sikker på at de sier nei hvis du spørr først? Kanske du bør prøve en sånn farg som går vekk etter ett par uker. Men,uansett så tror jeg at de vill sette pris på om du spurte dem først.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Fikk en kamerat til å klippe og farge håret mitt på impuls. Kom hjem med ett rødt hår som hadde noen helt fantastiske lilla og rosa nyanser. De tok det ikke så pent, men holdt kjeft etter noen dager.

Sitat, venn som skriker ut i kantinen på skolen: "DU SIR UT SOM AI LESBA BAKATIFRAO!" (Du ser ut som en lesbe bakfra.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Fikk en kamerat til å klippe og farge håret mitt på impuls. Kom hjem med ett rødt hår som hadde noen helt fantastiske lilla og rosa nyanser. De tok det ikke så pent, men holdt kjeft etter noen dager.

Sitat, venn som skriker ut i kantinen på skolen: "DU SIR UT SOM AI LESBA BAKATIFRAO!" (Du ser ut som en lesbe bakfra.)

Haha, I lol'd! :rofl:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis de har snakket om at du ikke får lov til det så er det kanskje ikke så lurt å bare gjøre det, jeg har orginalt lyst blondt hår og farget det sort for en måned siden, jeg fikk lov, det er kanskje lurere å se ann hvordan de ligger i forhold til farging før du gjør det.

Lenke til kommentar
Hei :) Jeg har tenkt å farge håret mitt svart, men jeg har ikke sagt noe til mamma eller pappa enda. Mamma drar imorra og pappa pendler så han er bare hjemme i helgene. Jeg lurte på om det er smart å bare gjøre det uten å si det, eller burde jeg si det på forhånd?

Alle svar er til hjelp :)

Du er jo gammel nok til å bestemme over deg selv, så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...