Aroaro Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei Jeg har tenkt å farge håret mitt svart, men jeg har ikke sagt noe til mamma eller pappa enda. Mamma drar imorra og pappa pendler så han er bare hjemme i helgene. Jeg lurte på om det er smart å bare gjøre det uten å si det, eller burde jeg si det på forhånd? Alle svar er til hjelp Siden du spør om det her så har du vel kanskje opplevd at de har blitt sint for noe du har gjort uten å spørre først. Er du sikker på at de sier nei hvis du spørr først? Kanske du bør prøve en sånn farg som går vekk etter ett par uker. Men,uansett så tror jeg at de vill sette pris på om du spurte dem først. Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ehm, skjonner ikke helt problemet her jeg na da men... Det er bare har, og hvis det er sa ille sa trenger du ikke a ta harfarge som ma vokse ut. Finnes da de som du bare kan vaske ut etter en uke eller noe. Det er ikke farlig a farge haret skal du se >< Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Svarte ikke permanente hårfarger funker dårlig om man har lyst hår. Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Svarte ikke permanente hårfarger funker dårlig om man har lyst hår. Da farger man flere ganger, eller tar permanent hårfarge! Verre er det ikke Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er lettere å be om tilgivelse enn lov. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Foreldrene har ansvaret for barnets lover og regler inntil det har fylt atten år. Men ja, jeg er enig i at man bør få velge hårfarge selv. Ingen relevans til topic overhodet. Herregud. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg er 15, har lyst å farge håret jeg også. Har ikke falt meg inn å spørre foreldrene mine om det, slik jeg ser det har de ingenting de skulle ha sagt. Venter til sommeren tho, av andre grunner ;P Gratulerer med ny hårfarge TS! Pic plz? Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er lettere å be om tilgivelse enn lov. Lettere å ble om tilgivelse enn tillatelse, er vel måten jeg pleier å si det på Ooooog, det stemmer! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Fikk en kamerat til å klippe og farge håret mitt på impuls. Kom hjem med ett rødt hår som hadde noen helt fantastiske lilla og rosa nyanser. De tok det ikke så pent, men holdt kjeft etter noen dager. Sitat, venn som skriker ut i kantinen på skolen: "DU SIR UT SOM AI LESBA BAKATIFRAO!" (Du ser ut som en lesbe bakfra.) Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg hadde spurt foreldrene mine "Synes dere det er greit at jeg farger håret mitt svart?". Da hadde nok svaret vært ja, og hadde det vært nei hadde jeg bare gått og gjort det allikevel. Så er de i det minste klar over det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hva har skjedd med dagens tenåring? Hår av alt, det er ikke snakk om tatovering, legning, graviditet, kjønnssykdom eller ekteskap. Men HÅR!!! Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 hahahaha Det er faktisk beste posten jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Fikk en kamerat til å klippe og farge håret mitt på impuls. Kom hjem med ett rødt hår som hadde noen helt fantastiske lilla og rosa nyanser. De tok det ikke så pent, men holdt kjeft etter noen dager. Sitat, venn som skriker ut i kantinen på skolen: "DU SIR UT SOM AI LESBA BAKATIFRAO!" (Du ser ut som en lesbe bakfra.) Haha, I lol'd! Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Folka mine sa ingenting når jeg var 14-15 og kom hjem med bleika hår (Er mørk), blått hår eller 50/50 signalgult/-rødt Kjør på Lenke til kommentar
anna92 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvis de har snakket om at du ikke får lov til det så er det kanskje ikke så lurt å bare gjøre det, jeg har orginalt lyst blondt hår og farget det sort for en måned siden, jeg fikk lov, det er kanskje lurere å se ann hvordan de ligger i forhold til farging før du gjør det. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei Jeg har tenkt å farge håret mitt svart, men jeg har ikke sagt noe til mamma eller pappa enda. Mamma drar imorra og pappa pendler så han er bare hjemme i helgene. Jeg lurte på om det er smart å bare gjøre det uten å si det, eller burde jeg si det på forhånd? Alle svar er til hjelp Du er jo gammel nok til å bestemme over deg selv, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg liker også å poste i 2mnd gammel tråd =) Lurer på hvordan det gikk jeg? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Huff som jeg lo igjennom denne posten :!: Men hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå