Hansoen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei Jeg har tenkt å farge håret mitt svart, men jeg har ikke sagt noe til mamma eller pappa enda. Mamma drar imorra og pappa pendler så han er bare hjemme i helgene. Jeg lurte på om det er smart å bare gjøre det uten å si det, eller burde jeg si det på forhånd? Alle svar er til hjelp Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er enklere å få tilgivelse enn tillatelse. Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er jo bare hår! har du langt hår? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er jo bare hår!har du langt hår? Det er vel greit det. De burde ikke bli for sur egentlig. Mora og faren til dama mi ga lov. Men når hu snakker om å ta percinger og tatoveringer så er det helt out of question. Men det er de da. Tror du det ser fint ut så gjør du det Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tatovering skjønner jeg at dem kanskje ikke liker. men percing skjønner jeg ikke. syns personlig ikke det er noe pent! men det det er jo bare til å fjerne den om det skulle bli veldig stygt. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 øøøøøh, foreldra dine har ikke en dritt å si følg din egen nese Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvilken farge har du nå, da? Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du kan jo sende dem en melding når dem har kommet litt ut på veien "Nå har jeg farget håret mitt svart.. det ble kjempe kult" se ann reaksjonen dems. selvom jeg syns du skal gjøre det uansett men Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Har ikke så veldig langt hår, men sånn passe langt, det er sånn at jeg kan lage en skikkelig morra frisyre hvis jeg vil Håret er lyst atm, men det kommer til å bli litt mørkere utover høsten\vinter. tror jeg bare lar være å si noe. Det er jo tross alt mitt hår Om de finner det ut før eller senere er vell et fett Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Om foreldrene dine er bare litt kule, vil de nok synes det er greit. Det ville i hvert fall jeg ha sagt om min sønn hadde farget håret! Det er jo bare hår!! Lenke til kommentar
Capria Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Go for it, de har ingenting de skulle sagt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva har de med din hårfarge å gjøre? Om du vil ha det rosa skal du få lov til det. Er du gammel? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Hei Jeg har tenkt å farge håret mitt svart, men jeg har ikke sagt noe til mamma eller pappa enda. Mamma drar imorra og pappa pendler så han er bare hjemme i helgene. Jeg lurte på om det er smart å bare gjøre det uten å si det, eller burde jeg si det på forhånd? Alle svar er til hjelp Unnskyld meg, men du er 18 år om 20 dager! Foreldrene dine har ingenting med din hårfarge å gjøre. Endret 17. oktober 2008 av Points Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg hadde bare farga det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Unnskyld meg, men du er 18 år om 20 dager! Foreldrene dine har ingenting med din hårfarge å gjøre. De er i sin fulle rett til å nekte ham/henne å farge høret de siste 20 dagene. Trådstarter, du har vel et inntrykk av hvor strenge foreldrene dine er, om du tror de ville latt deg gjøre noe slikt? Hvis ikke er du snart i mål og kan gjøre som du vil. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Unnskyld meg, men du er 18 år om 20 dager! Foreldrene dine har ingenting med din hårfarge å gjøre. De er i sin fulle rett til å nekte ham/henne å farge høret de siste 20 dagene. Den lovparagrafen vil jeg gjerne se. Poenget mitt var uansett at når man er såpass gammel bør hans egen hårfarge være en personlig sak, ikke noe foreldrene hans skal blande seg opp i. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Foreldrene har ansvaret for barnets lover og regler inntil det har fylt atten år. Men ja, jeg er enig i at man bør få velge hårfarge selv. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg dreit i det og farget det, Mamma kommer hjem imorra, så da får vi se Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Her i huset er regelen at jeg ikke skal få nåler gjennom kroppen for å endre utseende sålenge jeg er under 18. Altså ingen form for piercing eller tatovering. Men hår og klesstil kan jeg gjøre hva jeg vil med. Jeg syns det er en grei avtale Storebroren min fulgte samme regel og nå er han 21 og har 4 tatoveringer og et hull i hvert øre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå