The Avatar Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er ute etter å kjøpe ein liten eksternhardisk som tar strøm gjennom USB tilkoblinga slik at eg kan bruke den på laptopen når eg er ute å farter. Men eg har begynt å bli ganske lei av at det skal være fullt av LED lys på altmulig, og då ofte i skarpe blå fargar. Er det noken som har erfaring med ein slik disk med minst mulig lys, eventuellt ein med eit meir diskre lys? Har ingen ting i mot eit lite indikasjonslys som viser når disken jobber, men lyset bør ikkje lyse opp ei mørkt rom. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Klipp til en liten bit elektrotape i ønsket farge og sett over hullet, så har du plutselig et mye mer diskre lys Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja kjenner til det trikset men eg synest det er litt gale å måtte ty til ein slik metode for å dempe lyset. Er mange produkter som det er omtrent umulig å tape over også. Har ein eksternhardisk der LED lyset er plassert lang inne i boksa og lyset lyser gjennom alle ventilasjonsåpningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå