KeyanZa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hey fikk nettopp lånt meg alle sesongen til sopranos. etter å ha sett noen episoder no fra sesong 1, synes jeg det virker vel tamt, drama, prating lite som skjer.... blir det bedre utover? litt mer action og slikt? eller holder den samme tempoet hele tiden? Virker mer som drama med veldig lite spenning, action humor osv. er det verdt å følge med på eller bør jeg bare finne en ny serie med en gang? andre serier jeg liker fra før. house dexter heros supernatural 4400 kyle xy stargate firefly Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ikke baser deg på hva vi andre synes. Det er slik som du sier. Drama. Se et par episoder. Om det ikke er noe for deg så ville jeg ikke tvingt meg selv til å like det heller. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Sopranos er imo den beste serien som finnes. Det er mye som skjer iløpet av hver sesong, men det er ikke alltid slik at hver episode er pakket full av action, det varierer heller, noen ganger skjer det veldig mye i løpet av en episode, og noen ganger er det smålig tamt. Vist du skulle begynne å se på Sopranos, så regn med å bli litt lei av psykologen til Tony, hun er ganske mye med i første sesong vist jeg ikke husker helt feil, men fader litt ut i sesong 2, eller 3. Men Sopranos er ikke så veldig lik noen av de andre seriene du liker, men det beste du kan gjøre er og se noen episoder og dømme selv, men det blir nok av action litt utti sesongen. Mener nå jeg. Endret 13. oktober 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Synes Sopranos-episoder er litt for ujevne på kvalitet til at serien fortjener status som legendarisk. Men den er ofte bra og vel verdt å få med seg.... så fremt man klarer engasjere seg litt i det som skjer. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tja, synes personlig at hver episode av Sopranos er kvalitet hele veien, men hey, jeg er jo en fanboy Men vist man liker gangsterfilmer o.l er jo Sopranos definitivt et godt valg. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg så nylig hele sopranos. S01 var ikke den jeg likte best, og jeg var nære ved å gi opp hele serien. Men etterhvert fikk jeg fullstendig dilla. Så du må nok se mer en 1 sesong før du kommer skikkelig inn i det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jepp! Serien som helhet er fabelaktig! Tar man episode for episode så er ikke alle "like bra" men alle er like nødvendige for helheten! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Sopranos er i mine øyne uten tvil det beste dramaet som er produsert noen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå