Gå til innhold

Gamestop hattråd- Aldri handle der mer


Anbefalte innlegg

Jeg skal vel aldri kjøpe noe mer på EB games!

 

DE har lurt meg og svindlet meg er så forbannet at det ikke går an.

 

Saken er dette:

 

Kjøpte The Sims 3 Collectors Edition og fant ut at USB tingen var ødelagt, dro ned igjen for å bytte den. Var det mulig nei? Jeg måtte selv ringe EA også får de fikse problemet. Jeg sa, det er ikke mitt problem og dere får fikse problemet. Det som skjedde var at de åpnet en til og ga meg den. Fant ut at den ikke funket heller. Elendig, fikk fort se at The Sims 3 collectors edition hadde fått en smell på transporten alle eksemplene.

 

Drar jo ned igjen også klager jeg. Det jeg før er: Jeg gidder ikke å åpne flere fordi vi stenger butikken snart. Det er ikke mitt problem bare fiks problemet. Dette her var butikksjefen på en EB Games!

 

Noen dager senere etter å ha kontaktet sjefen hans sin osv, er at jeg skal snakke med han nye butikksjefen. Jeg leverer hele to sider klagebrev med paragrafer og ting som er skrevet på dem sin hjemmeside.

 

Dette får jeg da:

 

The Sims 3 Collectors edition til prisen av The Sims 3 vanlig utgaven.

Pluss han lover at jeg skal få et sykt bra tilbud neste gang jeg kjøper noe der. Det som har skjedd nå er at han ikke jobber der mer, ettersom det er sjef som drar rundt omkring og rydder opp i butikkene har jeg hørt. Veit ikke om det er sant. Han sier bare: Det har ikke jeg nevnt til dere.

 

Så han har svindlet meg og jeg er fly forbannet på den sjefen som var der. Jeg fikk til og med underskrift av han at han skulle gi meg tilbud. Det som er dumt er at jeg har mistet den lappen!

 

Men finner jeg den igjen skal jeg love deg det er noen som skal få sparken...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...

Jeg er til dels enig. Første dere kan begynne med er å slutte å love ting dere ikke holder.

 

Eksempel fra forrige uke: Ringte til en IKKE lokal GameStop butikk - 10 mil unna, og spurte veldig pent om det var mulig å holde av et spill i to timer, mens jeg satte meg i bilen for å kjøre å kjøpe det (Fallout New Vegas, Collectors edition). "Jada! Ikke noe problem, bare kom i løpet av dagen så ligger det her med en lapp med navnet ditt på". Kom til butikken ganske nøyaktig 1 time og 40 minutter etter telefonsamtalen, men hadde de spillet? Nope.

 

:new_woot:

Lenke til kommentar

Å? Eksempler?

 

Jobber selv på GameStop, og er absolutt ikke trent til å lyve. Det jeg er trent opp til er å yte god kundeservice. Om du mener du opplever noe annet bør du klage til den butikken det gjelder.

 

 

Du er trent til å like å elske xbox 360 INNRØMM DET !!!!!!!!!!!!!

 

Sauer som jobber på gamestop som er så jævlig pro xbox. Dette gjelder alle gamestopsa i oslo

Lenke til kommentar

Å? Eksempler?

 

Jobber selv på GameStop, og er absolutt ikke trent til å lyve. Det jeg er trent opp til er å yte god kundeservice. Om du mener du opplever noe annet bør du klage til den butikken det gjelder.

 

 

Du er trent til å like å elske xbox 360 INNRØMM DET !!!!!!!!!!!!!

 

Sauer som jobber på gamestop som er så jævlig pro xbox. Dette gjelder alle gamestopsa i oslo

 

Nå jobber ikke jeg i Oslo, men det er det dummeste jeg har hørt. Folk har personlige meninger vettu. Selv er jeg mer pro PS3 enn xbox

Lenke til kommentar

Å? Eksempler?

 

Jobber selv på GameStop, og er absolutt ikke trent til å lyve. Det jeg er trent opp til er å yte god kundeservice. Om du mener du opplever noe annet bør du klage til den butikken det gjelder.

 

Jeg har vel allerede klaget til butikken, og det er vel måten de har håndtert saken på som tvang meg til å henge ut kjeden her (noe jeg absolutt aldri har noen gang gjort tidligere om en annen kjede...)

Når butikken det gjelder stiller seg bak kjedens retningslinjer, har jeg ikke annet valg enn å forholde meg til kjeden... Hold dere unna folkens!

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Å? Eksempler?

 

Jobber selv på GameStop, og er absolutt ikke trent til å lyve. Det jeg er trent opp til er å yte god kundeservice. Om du mener du opplever noe annet bør du klage til den butikken det gjelder.

 

 

Du er trent til å like å elske xbox 360 INNRØMM DET !!!!!!!!!!!!!

 

Sauer som jobber på gamestop som er så jævlig pro xbox. Dette gjelder alle gamestopsa i oslo

 

Det går vel mer på personlige valg. I butikken jeg var sjef i var det meg som lovpriste Xbox, og de tre andre ansattene mine som foretrakk pc eller PS3.

Endret av AnnChristin
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Synes Gamestop i Bodø er helt okey. Kanskje litt lite utvalg og ikke de utvalgene av spill jeg liker som nettopp er kommet ut, men bestiller da fra nette. Den høyeste prisen jeg har sett på spill der er 549. Har aldri sett priser som er høyere enn det, unntatt på spaceworld der de var til 599.Ikke at jeg er der så mye å handler :p

 

Gamestop er jeg ukentlig innom selv om det kanskje aldri skjer at de får noen av spillene jeg liker. Kundeservicen varierer fra person til person som er på jobb, men som regel så er de imøtekommende og snakker mye. Men den beste kundeservicen fikk jeg når en kompis av meg jobbet der :innocent:

Endret av Sacho_chan
Lenke til kommentar

finner ikke bedre game stop en den på city cyd i trondheim :thumbup: fantastic service og passion for spill skal man lete lenge etter 10 av 10

Foretrekker game i munkegata. Koselig å stikke innom, og folk snakker om spill for en gangs skyld. Det var ein gang eg stakk inn på gamestop ved Trondheim torg og den ene karen blei sur på meg fordi eg lurte på noko ang Uncharted 2 limited edition. Handler sjeldent der igjen altså.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Game? Den kjeden som tok over for Spiderman i Norge? Der skal jeg _aldri_ handle igjen. Hvertfall ikke på Game i Oslo. Den ved Karl Johans gate. Makan til frekke og respektløse ansatte skal man lete lenge etter. Det tragiske er at jeg tror en av de var butikksjefen.

 

Kjenner meg igjen her. Var innom der her om dagen og tenkte jeg skulle selge de noen spill. Virket omtrent som fyren bak kassa ble sur av en eller annen grunn. Kjøper de vanligvis ikke bruktspill eller noe?

 

Virket også som han trodde jeg hadde stjålet spillene, spurte om jeg hadde kvittering på spillene blant annet. Wtf? Muligens fordi de var ganske nye eller noe? Var Skyrim, Battlefield 3 osv.

 

Aldri følt meg så mistenkeligjort noen gang. Hvis dette er behandlingen kunder som selger spill får av dem så er det neimen ikke rart Gamestop dominerer.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Snakket med en fyr på game i Sandvika, han fikk visst ikke jobb på EB games (samme eiere som gamestop), og fikk beskjed om at han kunne FOR MYE om spill. Fantastisk :p

 

er det mulig?

men uansett, jeg handler på gamestop fordi det er billig. jeg bytter aldri inn spill der, pga. de dårlige innbytte prisene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...