Gå til innhold

Gamestop hattråd- Aldri handle der mer


Anbefalte innlegg

Kanskje du hadde møtt en ansatt som jeg overhørte på EB Games i tbg i går. Da kunne du like godt glemt det :)

 

En gjeng med gutter skulle kjøpe et spill med 16+ grense.

 

"Jeg må se legitimasjon. Nei, det holder ikke med busskort, visakort eller annen legitimasjon. Ja, jeg kan se at du er over 16 år men jeg føler meg litt "slem" i dag så jeg sier nei".

 

Noe av det mest latterlige jeg noen gang har overhørt. En liten fislete fyr som endelig fikk være badass. Jeg holdt på å kjøpe spillet til guttene som jeg jo SÅ var over 16.

Endret av iceraven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde å ringe nå, å fikk som svar at det ikke gjaldt lenger, samt at de skyldte på de som hadde lagd nettsida for at det ikke var fjerna...

Sendte samme greia på mail, får se om jeg får ett skriftlig svar også

 

Uansett jævlig irriterende, tviler på at jeg kommer til å handle noe der i framtiden ihvertfall!

Lenke til kommentar
Prøvde å ringe nå, å fikk som svar at det ikke gjaldt lenger, samt at de skyldte på de som hadde lagd nettsida for at det ikke var fjerna...

Sendte samme greia på mail, får se om jeg får ett skriftlig svar også

 

Uansett jævlig irriterende, tviler på at jeg kommer til å handle noe der i framtiden ihvertfall!

 

Kontakt hovekontoret på mail ja. Bedre enn å krangle med en fyr i butikk med begrenset myndighet.

Og gjerne nevn for de at det ikke er de som lager hjemmesiden som er ansvarlig, når eier av hjemmesiden er EBgames/Gamestop.

Uansett hva de sier er det kun dems ansvar å sørge for at hjemmesider og reklame er ekte og sann ;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Kanskje du hadde møtt en ansatt som jeg overhørte på EB Games i tbg i går. Da kunne du like godt glemt det :)

 

En gjeng med gutter skulle kjøpe et spill med 16+ grense.

 

"Jeg må se legitimasjon. Nei, det holder ikke med busskort, visakort eller annen legitimasjon. Ja, jeg kan se at du er over 16 år men jeg føler meg litt "slem" i dag så jeg sier nei".

 

Noe av det mest latterlige jeg noen gang har overhørt. En liten fislete fyr som endelig fikk være badass. Jeg holdt på å kjøpe spillet til guttene som jeg jo SÅ var over 16.

Holder ikke med visa-kort? Skal de ha med seg pass for å kjøe et spill? Det er jo bare rett ut idiotisk av selgeren!

Lenke til kommentar

Når det ikke er lovpålagt aldersgrense på spill, så blir det rett og slett latterlig å nekte busskort som legitimasjon for å være gammel nok... Hvem faen gidder forfalske legitimasjon for å kjøpe et spill som kanskje hadde aldersgrense på 1-2 år høyere enn det de var? Og hadde det vært katastrofe? LatterLIG.

Lenke til kommentar

En ansatt på Gamestop Skien lurte i dag morra mi til å kjøpe ny xbox. Hu har lite peil på tekniske ting og uten at jeg visste det hadde hun reist ned for å høre om det var noe som kunne gjøres.

 

"Du, det blinker 3 røde lys på min sønns xbox."

 

"Det er selvfølgelig feil med cd'n og\eller at den har støvet ned. Her, kjøp denna cd'rensern, men tviler på det kommer til å funke så kjøp likesågodt en ny xbox."

 

Greit nok, den kan returneres siden hu kjøpten i dag, men allikevel..

Det er ikke bare dårlig kundeservice, det er rett å slett svindel.

Lenke til kommentar
archongamer: Du har ikke mail/tlf nr til hovedkontoret deres?

Eneste mailen/tlf nr jeg har er til den lokale butikken

 

Skal tydeligvis ikke være enkelt å komme i kontakt med noe hovedkontor, men fant dette da:

 

If you have an issue with a store, please contact the GameStop.com Customer Service Center at (800) 883-8895. At the menu press 4 to be directed to Store Issues. They will be able to assist you with any issue you may have regarding stores. Hours of operation: Open Monday - Friday 8 a.m. to 9 p.m. (CST); Saturday - Sunday 8 a.m. to 8 p.m. (CST) .

 

Gamestop.com/support/Storeissues

 

Kan jo være du kan få mer info herfra om de ikke kan hjelpe med akkurat ditt problem.

Burde være et minstekrav at så store kjeder/butikker lar kundene få tak i ledelse eller oppgir kontaktinfo.

Blir litt lite å bare la butikkene skulle håndtere alle slike spørsmål, og da særlig i slike saker hvor butikken sier noe som skurrer for kunden.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Medal Of Honor Airborne i påskeferien for 200 kroner og byttet det inn i høst for 210 kroner på Gamestop.

 

 

Jeg tror det var noe mannen i kassen gjorde feil:P Flaks for meg ihvertfall.

 

Spilla på Gamestop er veldig dyre. Hvis du finner ett spill til 599, finner du samme spillet i en butikk 30 meter unna til 100 kroner billigere:D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Det kommer an på hvem du treffer. De butikkansattene jeg har hatt med å gjøre har alltid vært veldig hyggelige og hjelpsomme.

 

Jeg er derimot helt enig i byttepolitikken som er helt latterlig. De tar inn spill for veldig lave priser og klarer samtidig å selge gamle spill i brukt tilstand til nesten samme pris som et helt nytt spill. Jaja, det lønner seg å selge brukte spill ser jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...