Gå til innhold

Gamestop hattråd- Aldri handle der mer


Anbefalte innlegg

Game har stygge innbytte regler.

 

Tenkte å forhåndsbestille Mirror's Edge med et sånn tilbud de hadde, men spillene mine var for gamle!!

 

På GameStop, har jeg sett at plakatene ekskulerer PGR, Prey og et annet dritt spill. Men noen priser synes jeg er drøye, ja. Jeg betaler ikke 399,- for et brukt GTA spill. Men Aerosmith med gitar var billigere enn bare gitar, så der hadde de en god deal! (:

 

Men de bak kassa avgjør om det er en bra butikk eller ikke. Står det noen vrange og sure folk bak kassa, gir det butikken til en dårlig butikk. Er det noen som er hyggelig og hjelpsom, er det en bra butikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er nevnt, men mange av Gamestop butikkene er gamle Free Record Shop. Mange ansatte har fått lov til å jobbe videre etter at Free Record Shop ble overtatt av Gamestop/EB Games, men istedenfor musikk som de hadde peiling på selger de spill og overgangen er hard og brutal for mange av de jentene som er langt ifra oppdaterte på den fronten.

Lenke til kommentar
Har dem fortsatt dette tilbudet? i så fall.. Kan jeg bytte Resistance fall of man & motorstorm i det?

Nei, det er litt sent å forhåndsbestille LittleBigPlanet nå... Det har vært ute en liten stund.

 

I tillegg, er det nettopp de to spillene de ikke vil ha - selv om noen GameStop butikker etter sigende har tatt de i mot alikevel.

Lenke til kommentar

Angående gamestop..

Er det noen som vet om det er en slags "liste" over bytte opplegget de har der..?

Nettsiden deres sier ikke så mye om det..

 

Jeg har hørt at man kan bytte inn gammle spill og maskiner, kontroller ol, men jeg vet ikke hva jeg får for de.

 

En venn sa at jeg kunne få en xbox 360 \, hvis jeg ga de en PS2 og noen spill/kontroller..

 

Noen som vet noen eksakte beløp man får for de forskjellig tingene?

Lenke til kommentar
Angående gamestop..

Er det noen som vet om det er en slags "liste" over bytte opplegget de har der..?

Nettsiden deres sier ikke så mye om det..

 

Jeg har hørt at man kan bytte inn gammle spill og maskiner, kontroller ol, men jeg vet ikke hva jeg får for de.

 

En venn sa at jeg kunne få en xbox 360 \, hvis jeg ga de en PS2 og noen spill/kontroller..

 

Noen som vet noen eksakte beløp man får for de forskjellig tingene?

 

Hei!

 

Disse "listene" du snakker om er en database vi bruker. Den blir oppdatert av de som har ansvaret for den. Vi som jobber i butikken har ingen kontroll over denne, vi må forholde oss til det som blir satt. Hvis du har mye gamle konsoller/spill og utstyr, så er det beste å ta det med til butikken, så får vi sjekket det der, så kan du bestemme selv om du syns du får igjen nok for det.

 

Akkurat nå har vi et tilbud der man kan levere inn en PS2 konsoll + 5 PS2 spill, og få en Xbox Arcade med 5 Arcade spill + Sonic Superstar Tennis til 399,-.

 

Man kan også levere inn det samme, og få Xbox Pro med 60 gb lagring + Lego Indiana Jones + Kung Fu Panda til 999,-.

 

Det samme tilbudet gjelder også for Xbox Elite + Lego Indiana Jones + Kung Fu Panda, da betaler man 1399,- (eller 1499,-, husker ikke helt nøyaktig).

 

Håper dette gjorde deg litt klokere :)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Disse "listene" du snakker om er en database vi bruker. Den blir oppdatert av de som har ansvaret for den. Vi som jobber i butikken har ingen kontroll over denne, vi må forholde oss til det som blir satt. Hvis du har mye gamle konsoller/spill og utstyr, så er det beste å ta det med til butikken, så får vi sjekket det der, så kan du bestemme selv om du syns du får igjen nok for det.

 

Akkurat nå har vi et tilbud der man kan levere inn en PS2 konsoll + 5 PS2 spill, og få en Xbox Arcade med 5 Arcade spill + Sonic Superstar Tennis til 399,-.

 

Man kan også levere inn det samme, og få Xbox Pro med 60 gb lagring + Lego Indiana Jones + Kung Fu Panda til 999,-.

 

Det samme tilbudet gjelder også for Xbox Elite + Lego Indiana Jones + Kung Fu Panda, da betaler man 1399,- (eller 1499,-, husker ikke helt nøyaktig).

 

Håper dette gjorde deg litt klokere :)

 

Ok.. takk for glimrende svar!

 

Vet du om det er noen muligheter for å levere inn PS2 + 5 spill, PLUSS flere PS2 gjenstander får å få xboxen gratis? feks håndkontroller, memorycard, flere spill... osv?

Og, vet du når det tilbudet går ut?

 

Takk

Endret av bfplayer
Lenke til kommentar

Service er alfa-omega og er dårlig i Norge i forhold til mange andre land generelt. Mye på grunn av at fjolsene som eier butikkene ikke tør å gi selgerne noen makt til å ta lure valg servicemessig selv.

 

Men det å klage på at butikken ikke vet om det er coop, det har jeg ingenting til overs for. Hvordan i svarte skal de vite allslags muligheter på 200 spill de selger? Gjør researchen selv, ikke sløs butikker sin tid med sånt. (selvsagt tåpelig at de ikke ville ta spillet tilbake igjen likevel).

Lenke til kommentar
Ok.. takk for glimrende svar!

 

Vet du om det er noen muligheter for å levere inn PS2 + 5 spill, PLUSS flere PS2 gjenstander får å få xboxen gratis? feks håndkontroller, memorycard, flere spill... osv?

Og, vet du når det tilbudet går ut?

 

Takk

 

Jo, bare hyggelig du :)

 

Dette går nok dessverre ikke. Tilbudet gjelder kun 1 PS2 maskin + 5 spill, dette har vi dessverre ingen mulighet til å gå utenom.

 

Tar jeg ikke helt feil, så gjelder dette tilbudet fram til 27 november.

 

Tenkte jeg skulle kvitte meg med et par filmer som jeg ikke har planer om å se igjen. Noen som veit hva slags priser de opererer med?

 

Filmer er det generelt veldig lav bruktverdi på. Det meste jeg har sett noen få igjen for en film er 20,-. Når det er sagt, så selger vi det veldig billig ut igjen. De dyreste bruktfilmene vi har, koster 79,-, og de blir veldig ofte fort satt ned til 59,-. Ellers ligger de på rundt 39,-, og helt ned i 19,-.

Endret av Tobe__
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+90817234

Gamestop har kjøpt opp både Free Record Shop og EB Games, de har bare beholdt navnet på sistenevnte. Kundeservicen jeg har opplevd har vært veldig grei.

 

Denne tråden er litt drøy. Trådstarter, du kan ikke hate hele kjeden fordi du fikk dårlig service av én person. Det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Hva får man for en xbox 360 premium med 20gig disk på gamestop? Har alt som fulgte med + kvitteringe etc.

 

Tenkte på bytte den inn i en elite med 120gig + mellomlegg selvsagt.

 

Du kan selge den gamle 360'n din til oss (husker ikke nøyaktig hva du får igjen for den), og bruke det du får til å legge i for en Elite. Merk at vi tar kun imot komplette konsoller, det vil si at alt av ledninger + en håndkontroll må være med. Kvittering er ikke nødvendig i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Å nå skal jeg snart bli rik:D Har dere noen begrensinger på hvor mange ganger en kunde kan benytte seg av ett slikt tilbud???

 

PS2 med 5 spill kan man skaffe billig, bytte inn i en 360 og mellomlegget også selge det videre. Gjør man det nok ganger tjener man penger :p (mulig dere ser på meg som ett troll som sier sånt høyt, men akk hvor mange gidder dette??? ikke jeg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...