Gå til innhold

Gamestop hattråd- Aldri handle der mer


Anbefalte innlegg

Dyreste butikken i klassen er SPACEWORLD uansett.Uten at jeg husker hvilket spill det dreide seg om,var det 250 kroner(!)i prisforskjell mellom dem og platekompagniet som ligger vegg i vegg på sandvika storsenter...det syntes jeg er ganske utrolig,at de tør i disse dager hvor alting er så presset på pris.og ikke minst at man har nettbutikker som selger billigere en de fleste fysiske butikker.

 

Utifra hva jeg har sett så er Spaceworld, Game og Gamestop ganske lik på pris. Tviler på du finner nye spill til over 600kr hos noen av dem. Vi har ikke Platekompaniet her jeg bor så de kan jeg ikke si noe om.

 

Hvorfor prisen på en enkeltvare var 250kr i forskjell kan være så mangt. Gammel pris, tilbud, Collectors Edition og sikkert mye mer.

Hadde du vært smart hadde du gjort dem oppmerksom på prisforskjellen så de kunne sjekket opp om den stemte.

 

Edit: Spaceworld har i lengre tid solgt "Littlest Pet Shop" DS til 200kr, noe som er halve prisen av hva de andre kjedene tar. Hver sin tur.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dyreste butikken i klassen er SPACEWORLD uansett.Uten at jeg husker hvilket spill det dreide seg om,var det 250 kroner(!)i prisforskjell mellom dem og platekompagniet som ligger vegg i vegg på sandvika storsenter...det syntes jeg er ganske utrolig,at de tør i disse dager hvor alting er så presset på pris.og ikke minst at man har nettbutikker som selger billigere en de fleste fysiske butikker.

 

Utifra hva jeg har sett så er Spaceworld, Game og Gamestop ganske lik på pris. Tviler på du finner nye spill til over 600kr hos noen av dem. Vi har ikke Platekompaniet her jeg bor så de kan jeg ikke si noe om.

 

Hvorfor prisen på en enkeltvare var 250kr i forskjell kan være så mangt. Gammel pris, tilbud, Collectors Edition og sikkert mye mer.

Hadde du vært smart hadde du gjort dem oppmerksom på prisforskjellen så de kunne sjekket opp om den stemte.

 

Edit: Spaceworld har i lengre tid solgt "Littlest Pet Shop" DS til 200kr, noe som er halve prisen av hva de andre kjedene tar. Hver sin tur.

 

Pet Shop koster 178 hos Gamestop ;-)

Spaceworld ligger på de fleste nye titler likt med Gamestop men etter en liten stund settes prisene ned hos Gamestop.

Det er Spaceworld dårlige på..

De ligger også 50 til 100kr over på det meste av ekstrautstyr.

Lenke til kommentar

Ser det er flere som jobber hos Gamestop her, og lurer på en ting.

Har Gamestop Norge 10 dagers returrett om man ikke er fornøyd med spillet?

 

Jeg bor såpass nærme Sverige at etter en 15 min biltur så ender jeg opp hos en Svensk Gamestop.

Og der har de 10-dagers retur. Altså er jeg ikke fornøyd med spillet (både brukt, og nye) kan jeg levere det tilbake og få igjen summen eller ett nytt spill, sålenge jeg har kvittering.

Gud veit å mange spill jeg har gjort dette med, og selv om spillet koster 699,- er jeg som regel ferdig med det på en uke og kan gå å velge meg ett nytt spill å spille igjennom, når jeg er ferdig med det innen 10 dager drar jeg å bytter til ett nytt igjen.

 

Feks for 699,- gikk jeg igjennom Fallout 3, Shaun White Snowboard, FIFA 09, COD:WaW og Dead Space før jeg gikk å fikk igjen pengene. Kostet meg ikke en krone.

 

Det her er ikke tull, men slik er det hos våre Svenske brødre.

Lenke til kommentar
Ser det er flere som jobber hos Gamestop her, og lurer på en ting.

Har Gamestop Norge 10 dagers returrett om man ikke er fornøyd med spillet?

 

Jeg bor såpass nærme Sverige at etter en 15 min biltur så ender jeg opp hos en Svensk Gamestop.

Og der har de 10-dagers retur. Altså er jeg ikke fornøyd med spillet (både brukt, og nye) kan jeg levere det tilbake og få igjen summen eller ett nytt spill, sålenge jeg har kvittering.

Gud veit å mange spill jeg har gjort dette med, og selv om spillet koster 699,- er jeg som regel ferdig med det på en uke og kan gå å velge meg ett nytt spill å spille igjennom, når jeg er ferdig med det innen 10 dager drar jeg å bytter til ett nytt igjen.

 

Feks for 699,- gikk jeg igjennom Fallout 3, Shaun White Snowboard, FIFA 09, COD:WaW og Dead Space før jeg gikk å fikk igjen pengene. Kostet meg ikke en krone.

 

Det her er ikke tull, men slik er det hos våre Svenske brødre.

 

Sånne som deg sørger for att prisene for oss andre blir høyere.

Lenke til kommentar
]

Sånne som deg sørger for att prisene for oss andre blir høyere.

Tåpelig.

 

Er det ikke heller Gamestop som sørger for att prisene for 'dere' andre blir høyere? Sålenge de har tilbudet kan da ikke kunden klandres?

Første gang jeg handlet der fortalte gutten bak disken meg om denne returretten, jeg hadde aldri hørt om noe slik ordning før.

Lenke til kommentar

Hadde en ganske positiv opplevelse med Gamestop på DownTown i Grenland ett par-tre uker tilbake. Hadde kjøpt to kopier av Banjo-Kazooie Nuts&Bolts på launch på Aker brygge av transport-grunner, men da fulgte ikke kodene for å få Banjo-Kazooie XBLA med. Tok med kvitteringen opp til Gamestop i Grenland og fikk to koder uten noe om og men! Vannvittig hyggelig opplevelse! :)

Lenke til kommentar
Ser det er flere som jobber hos Gamestop her, og lurer på en ting.

Har Gamestop Norge 10 dagers returrett om man ikke er fornøyd med spillet?

 

Jeg bor såpass nærme Sverige at etter en 15 min biltur så ender jeg opp hos en Svensk Gamestop.

Og der har de 10-dagers retur. Altså er jeg ikke fornøyd med spillet (både brukt, og nye) kan jeg levere det tilbake og få igjen summen eller ett nytt spill, sålenge jeg har kvittering.

Gud veit å mange spill jeg har gjort dette med, og selv om spillet koster 699,- er jeg som regel ferdig med det på en uke og kan gå å velge meg ett nytt spill å spille igjennom, når jeg er ferdig med det innen 10 dager drar jeg å bytter til ett nytt igjen.

 

Feks for 699,- gikk jeg igjennom Fallout 3, Shaun White Snowboard, FIFA 09, COD:WaW og Dead Space før jeg gikk å fikk igjen pengene. Kostet meg ikke en krone.

 

Det her er ikke tull, men slik er det hos våre Svenske brødre.

 

Sånne som deg sørger for att prisene for oss andre blir høyere.

 

Denne bytteregelen er fjernet pga sånne som deg.

Denne butikken i Sverige har tydeligvis ikke fått med seg dette men det får de snart..

 

Returretten var noe vi hadde for at kunder skulle bli fornøyd med spillene de handlet.

Gjorde de et feilkjøp så kunne de komme tilbake å bytte til et annet.

Gode tilbud som dette blir alltid ødelagt av grådige mennesker som utnytter det som er å utnytte, derfor har vi det ikke nå lengre..

Lenke til kommentar

Det irriterer meg stort at det "bytt in ps2 og 5 spill mot xbox360 for 399" ikke lenger gjelder,spessielt når det fortsatt er reklame for det på nettsida og det ikke står noe om at det er ett tidsbegrenset tilbud der!

Var en times kjøretur i går jeg godt kunne spart meg for ihvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...