shug Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Hei, Postet for en stund tilbake at jeg fikk store fps drops i CS og det ble konkludert md at det var at prosessoren min (Intel P. 4, 3.06GHz) hadde HT-teknologi som ikke funket bra med 1.6. Men allikevel fikk jeg STORE fps drops i smoken på spillet, noe som har med skjermkortet å gjøre. Så jeg kjøpte XFX GeForce 8600 GT 512MB, hvor jeg har 100 fps i 1-2 smokes, men når vi nærmer oss 4-5 smokes droppern til 30-60, noe som er utrolig rart med tanke på at dette skjermkortet lett burde takle det.. Hadde 7600 før dt ble ødelagt og det ga meg 100 fps i 100vis av smokes... Noen som kan tenke seg til hva som er galt? Vet ikke om jeg har de nyeste hovedkort driverne osv, med tanke på at den sist ble oppdatert i 2005/06 (lol).. finnes ikke noe oppdateringer eller no på Fujitsu iallefall Og finnes det driver til prosessor? Isåfall tror jeg ikke jeg har det.. Har nyeste skjermkort drivern fra NVIDIA tho Takker for alle svar Endret 13. oktober 2008 av shamo Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvordan chip-sett er det på hovedkortet? Dette kan hjelpe med og finne eventuelle drivere til det! Lenke til kommentar
shug Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Hakke peiling, kan gi deg navnet på HK når jeg kmr hjem Slutter på skewln nå, så poster jeg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
larswey Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 hvor høy oppløsning kjører du? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du har avinstalert den gamle skjermkort driveren skikkelig? Lenke til kommentar
shug Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Har avinstallert den, ja. Har 1280x1024 i Windows og 800x600 i CS 1.6 - Hovedkortet er ASUS P5SD1-FM2 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Er på Asus sine hjemmesider nå, men finner ikke dette kortet. Hvilken socket har kortet? Endret 13. oktober 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
pstub Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 P5 indikerer socket 775 fra Intel. Nei, du finner det ikke på ASUS' hjemmesider fordi det ikke selges løst, men er laget spesielt til Fujitsu Siemens. Det er antageligvis ganske identisk med et annet ASUS kort, men kan ikke si hvilket... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Men hvis dette er tilfellet burde vel trådstarter ha fått med en CD med drivere? Burde kanskje bruke den!? Lenke til kommentar
shug Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, det fulgte med en CD, men jeg klarte å miste den etter en stund. Er jo 3 år sia jeg fikk denne Så jeg er d00med siden jeg ikke har den CDen da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå