AfterGlow Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Guillermo Del Toro kom nylig med noen oppdateringer om det omfattende arbeidet med "Hobbiten"-manuset. Les mer Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 "- Vi er alle enige om at hvis vi gjør jobben vår riktig, vil det føles som én sammenhengende reise. Det er hva vi tilstreber. Hvis alt klaffer, skal du kunne sette inn "Hobbiten" og ende opp med å se hele pentalogien, sa del toro til MTV." Mangler to store bokstaver der. On topic: Er det slik at de skal komme like jevnlig som LOTR filmene gjorde? Altså med ca. ett års mellomrom? Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) On topic:Er det slik at de skal komme like jevnlig som LOTR filmene gjorde? Altså med ca. ett års mellomrom? Det stemmer ja. Den første i desember 2011 og den andre i desember 2012. Endret 13. oktober 2008 av eigilk Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Får frysninger bare av tanken. Disse juletider vil sannelig bli ringt inn i riktig stemning Tror dette bare er noe å glede seg til, rett og slett. Noen som vet når den første teaseren vil komme? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg digger bildet i den artikkelen. Har den store boka med alle de vakre bildene. Dette er to filmer jeg virkelig ser fram til. Skal begge filmene basere seg på selve boka Hobbiten? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Er det Alan Lee som har tegnet det? Eller Howe? On topic: Har kjempeforventninger til disse filmene, Del Toro er genial, og med PJ på manus og i produsentsetet kan ikke mye gå galt. Endret 14. oktober 2008 av Speik Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Husker ikke hvem det var, men jeg kan se om jeg finner boka hjemme et sted. Den er stappet med bilder. Føler meg nesten som et barn igjen når jeg leser bøker med bilder Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er det Alan Lee som har tegnet det? Eller Howe? On topic: Har kjempeforventninger til disse filmene, Del Toro er genial, og med PJ på manus og i produsentsetet kan ikke mye gå galt. Mener det er Alan Lee. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Helt klart Alan Lee ja. John Howe bruker mye sterkere farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg