mcgroven Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Rico Rodriguez må vente på sitt spillcomeback. Les mer Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg husker det forrige JC-spillet var ganske kjedelig, men det her virker ganske bra. Ut i fra det som sto, iallefall. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 I motsetning til MrBones så syns jeg JC var et veldig underholdende sandbox spill. Noen feil og mangler selvsagt, men det stoppet meg ikke i å leke meg i flere timer. Gleder meg til oppfølgeren. Litt kjipt at det blir utsatt, men det betyr bare mer tid til å pusse på spillet. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Når jeg tenker meg om så var det jo ganske gøy. Fly rundt i sånn fallskjerm, og kjøre båt rundt om kring.. Jeg gleder meg til 2ern Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Enig med villanden. Hadde mange mange timer med moro i JC, og ser fram til 2'eren. Dog gjør det ingenting at spillet utsettes i og med den sinnsyke lineupen av spill ut dette året. Må ha noen gobiter å glede seg til neste år også. JC2, Mafia 2, Prototype, Aliens:Colonial Marines for å nevne noen.. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har alltid elsket sandbox-spill, og jeg likte derfor JC veldig godt. En enorm øy + masse kjøretøy + muligheten til å irritere politiet + uendelige fallskjermer = MORRO! Har brukt mange timer i dette spillet ved å rett og slett bare vase rundt. Synd oppfølgeren er utsatt, men det betyr vel forhåpentligvis at de kan gjøre spillet enda bedre. Lenke til kommentar
Requiem99 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Grafikken ser betre ut, og om fysikken også er betre og bilar og andre køyretøy kjennes betre ut, so er detta eit soleklart kjøp. Lenke til kommentar
Cr0user Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 1'a var HELT ELENDIG! Er 99% sikker på at jeg ikke kjøper 2'a da! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Just Cause 2 skulle egentlig komme til PC, Playstation 3 og Xbox 360 før jul. LOL trengte ikke å lese denne nyheten for å skjønne at det ikke kom til å skje, release et spill som vi liksom har sett mindre enn 10 bilder av.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Et sandbox spill med grafikk lik Crysis kan umulig noensinne slå feil Lenke til kommentar
Crispo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Basert på opplevelsen min med sist spill synes jeg bare de kan utsette det så leeenge de bare måtte orke. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dette var dumt. Likte Just Cause svært godt. Pleide å fly et helikopter opp på det høyeste fjellet, også kaste meg utfor i fallskjermen. Utrolig stilig, kunne holde på i timevis. Det var også flott grafikk og spillbarhet, det eneste jeg synes var dumt var at jeg hadde rundet det før jeg visste ord om det. Så har forhåndsbestillt JC2 og håpet å spille det før jul, men men. Får bare vente, det er bedre at de lager det mest mulig ferdig enn at det kommer 17 patcher fordelt utover året. Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg håper bare at de fikser alle buggene. Og at de faktisk lager patcher til dette spillet. Hatet å bli kjørt i hjel bakfra av mine egne kamerater når jeg tok over en by... Men klarer de det er det et soleklart kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg