linndy Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 heeei så noen robinson i dag?? hvem gikk ut?? så noen det??? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Øyvind gikk ut etter å bli lurt av resten av laget. Litt kjipt for Britt-Carin... Lurer egentlig på om de vet hva de har gjort nå? Dette er bare tanker jeg har tenkt, men nå får de jo Britt-Carin mot seg, og det vil være naturlig å tenke at hun tar parti med lag Sør etter en evt. sammenslåing. Nadya (Aylar-wannabe) vil også forsvinne etterhvert, og da vil "konkurrentene" på lag Nord bli i fåtall... ... spennende! Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 dægen! måtte le meg skakk da jeg så utrykket på Britt-Carin når øyvind gikk ut! husker pappa sa: "DÆVEN, den forventa hun!" forresten.. heter pusemetallfyren? Nelden?? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Ja, måtte flire litt selv da, hehe. "Pusemetallfyren" (som ikke driver med stort med metall, men med puslespill, insekter og perler), heter Nelden. Artig fyr Endret 13. oktober 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, måtte flire litt selv da, hehe. "Pusemetallfyren" (som ikke driver med stort med metall, men med puslespill, insekter og perler), heter Nelden. Artig fyr haha:P han er så spesiel! men også hærlig. håper han vinner! kommer det til å bli MANGE sure fjes på robinson men, desverre er han nok for svak fysisk til å klare seg til bitter end Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Med unntak av kløen og utslettene har han jo klart seg bra til nå? Virker ikke som han lider så mye av sult eller underernæring ennå, og hvis det fortsatt blir kamper med puslespill og "hjernetrim", stiller han nok sterkere enn man skulle tro... Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 joda! sant det. men. på slutten av denne episoden kom christer(??) med en lapp eller noe å fortalte nelden et eller annet? hva var det? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Han kom med en flybillett hjem til Norge... Vanskelig å si hvorfor, men jeg TROR at Nelden har ønsket å dra hjem på grunn av kløen og utslettene. Christer sa at Nelden kunne velge å dra hjem, men om han gjorde det vil resten av laget dra tilbake til "hell" (hula). Og et lag med 2 personer... er litt smålig. På en annen side begynte hun stripperen (hva het hun igjen?) å kjefte på Nelden, så det kan godt tenkes han er svak nok til å ta billetten for å slippe sutringa fra laget. Jeg vet ikke, men jeg håper han blir, og håper han vinner! Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) han MÅ bli!!! kan han ikke bare ta av seg mer klær og bli "frisk" :/ håper ikke det laget taper noe mer nå. da forsvinner garantert nelden :/ om han skulle takke nei til billetten da Endret 13. oktober 2008 av probin Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg skjønner at det må være fryktelig plagsomt å gå med så mange stikk, da... Og det er nok ikke "bare bare" å ta av seg mer klær heller. Men, vi får håpe Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 joooda! så lett så, bare å klippe opp buksa det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå