Gå til innhold

robinsom, hvem gikk ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øyvind gikk ut etter å bli lurt av resten av laget. Litt kjipt for Britt-Carin...

Lurer egentlig på om de vet hva de har gjort nå? Dette er bare tanker jeg har tenkt, men nå får de jo Britt-Carin mot seg, og det vil være naturlig å tenke at hun tar parti med lag Sør etter en evt. sammenslåing. Nadya (Aylar-wannabe) vil også forsvinne etterhvert, og da vil "konkurrentene" på lag Nord bli i fåtall...

... spennende! :)

Lenke til kommentar
Ja, måtte flire litt selv da, hehe.

"Pusemetallfyren" (som ikke driver med stort med metall, men med puslespill, insekter og perler), heter Nelden. Artig fyr :)

haha:P han er så spesiel! men også hærlig. håper han vinner! kommer det til å bli MANGE sure fjes på robinson :p

men, desverre er han nok for svak fysisk til å klare seg til bitter end

Lenke til kommentar

Han kom med en flybillett hjem til Norge... Vanskelig å si hvorfor, men jeg TROR at Nelden har ønsket å dra hjem på grunn av kløen og utslettene. Christer sa at Nelden kunne velge å dra hjem, men om han gjorde det vil resten av laget dra tilbake til "hell" (hula). Og et lag med 2 personer... er litt smålig.

På en annen side begynte hun stripperen (hva het hun igjen?) å kjefte på Nelden, så det kan godt tenkes han er svak nok til å ta billetten for å slippe sutringa fra laget.

Jeg vet ikke, men jeg håper han blir, og håper han vinner! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...