Gå til innhold

BK: Roses are red

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt første inntrykk når det gjalt bilde nummer 2 var at det var ufokusert, men når jeg ser nermere på det ser jeg jo at det er meningen.

2 nydelige bilder, men jeg ville gjort noe med den forstørrede skriften i bilde 2, er litt "skygge" rundt bokstavene, eller mer reflektering. Dette gjør skriften litt irriterende å se på, men jeg er sikker på at det er lett å fikkse på.

Bildene har en fin stemning, og bra fokus :)

Endret av Ardisrawr
Lenke til kommentar
Mitt første inntrykk når det gjalt bilde nummer 2 var at det var ufokusert, men når jeg ser nermere på det ser jeg jo at det er meningen.

2 nydelige bilder, men jeg ville gjort noe med den forstørrede skriften i bilde 2, er litt "skygge" rundt bokstavene, eller mer reflektering. Dette gjør skriften litt irriterende å se på, men jeg er sikker på at det er lett å fikkse på.

Bildene har en fin stemning, og bra fokus :)

Thank you! :D

Lenke til kommentar
Jeg er enig i at dette var kreativt. Jeg tror bilde nr. 2 hadde tjent på at du ikke hade fargelagt skyggen under ringen (med rødt). Det virker for konstruet. Ellers er det ikke noe jeg ville ha gjort anderledes.

Tom

Har ikke farget, det er et rødt fargefilter (hvis det er det samme vi snakker om).

jeg klarer ikke si annet enn at jeg skulle ønske jeg var like kreativ.

både foto, etterarbeide og ide er supert.

glimrende!

Takk!! Slikt blir det etter mange våkenetter ;)

Lenke til kommentar
Har ikke farget, det er et rødt fargefilter (hvis det er det samme vi snakker om).

Det er det samme som jeg snakket om. Jeg tror at klart filter hadde paset bedre (litt mer diskret)

Tom

Det er et filter, det er IKKE farget i PS i etterkant

Er vel derfor han ga deg rådet om å bruke ett annet filter :)

Lenke til kommentar

Det er det samme som jeg snakket om. Jeg tror at klart filter hadde paset bedre (litt mer diskret)

Tom

Det er et filter, det er IKKE farget i PS i etterkant

Er vel derfor han ga deg rådet om å bruke ett annet filter :)

Aha, klart, ikke KLART xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...