PyrionZ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Drevet å tenkt litt, og funnet ut at jeg vil ha bort det resterende fettet jeg har på kroppen nå. Er ikke så veldig mye, men fortsatt litt, vil ha det helt bort og bli markert. Åssen skal jeg gjøre det? Hva burde jeg trene sammen med styrketreninga for å få bort resterende? Legger ved et bilde, så dere får se åssen jeg ser ut i dag. Takker for svar: ) Endret 12. oktober 2008 av -pyrion- Lenke til kommentar
sull Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nå som det er høst og snart vinter ville jeg ikke deffet men heller drevet med styrketrening med kalorioverskudd da du ikke har så veldig mye overflødig fett. Ta heller deffingen til rett over nyttår eller noe slik at du blir klar til sommer. På denne måten vil du ha større muskler når sommeren kommer. Brystmusklene og magen din ser det ut som du kunne trent litt ekstra på for de var litt ute av proposjon i forhold til resten av kroppen. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 absa hans synts ikke pg at han har for høy fettprosent, så akkuart det var dårlig sammenligningsgrunnlag.. til trådstarter: som nevnt over så er det faktisk vanligst og bulke om vinteren pga at da er det kaldt, greit med extra spekk, og du får ikke mye rundt i bar overkropp.. men om du skal deffe eller ikke synts jeg egentlig er opp til hver og en, legg deg i kcal underskudd, kjør på med mye proteiner i kosten, tren cardio da kommer du nok til å miste mer fett skal du se Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Personlig ville jeg kanskje heller ha tatt sikte på å legge på meg en 15-20kg, men det er nå bare min mening. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Personlig ville jeg kanskje heller ha tatt sikte på å legge på meg en 15-20kg, men det er nå bare min mening. What? Legge på mer kilo? Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hva med jogging? jeg ser på det som en fin fettforbrennende trening. Den gir deg jo masse goder Kan kanskje være litt kaldt nå om dagen og at det blir fort mørkt, men er litt digg når det er litt kjølig. Men pass på å vær ekstra varm i såpass kaldt vær ^^ Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Legge på mer kilo i fett er uaktuelt. Akkurat gått ned 5 kilo for å bli tynnere, så vil ikke bli feit igjen.. Jogging er jeg ikke noe særlig glad i, pga dårlig kondis.. Blir helt utkjørt etter en kilometer! Men, tenkte å begynne med rask gåing for å få opp litt kondis, så går jeg over til jogging når jeg er i bedre form! Men, bokse-sekk, hørt det er bra trening både for kondis og muskler, stemmer dette? Lenke til kommentar
rolax Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jogg rooooolig. Det er forskjell på å jogge og å løpe. Ta på pulsklokke. Du trenger ikke mer enn 130 slag per minutt. Du vil kanskje bli overrasket hvor lite du trenger å ta i. Etterhvert kan du jogge fortere, og trene i intervaller uten at det går utover motivasjonen. Å begynne med rask gange er ingen dårlig ide. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Sto opp kl 11 i dag, tok meg ei brødskive og en kaffekopp, også jogga jeg meg en tur på ca 4,5km.. Og utrolig nok så klarte jeg det! Var bare han jeg jogga med som måtte stoppe, ellers så hadde jeg klart hele turen Så da blir det å prøve å jogge så mye som mulig for å komme i bedre form og brenne litt fett!: D Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kunne aldri tenkt meg å deffe nå Brrr.... Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Deffer ikke: p Skal bare trene kondis jevnt igjennom hele vinteren, så jeg er i bedre form til sommeren igjen; ) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Okey, for etter topicnavnet så virket det som om du ville deffe. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, tenkte på det når jeg skrev.. Men trenger ikke deff før sommeren igjen: p Lenke til kommentar
Morten15 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ja, tenkte på det når jeg skrev.. Men trenger ikke deff før sommeren igjen: p Hva er egentlig å deffe hehe Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Kaloriunderskudd mens man trener, kroppen brenner mye fett på det.. Men man mister minimalt med muskler; p Lenke til kommentar
rolax Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Deffe=definere. Altså å få definerte muskler. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 eller bare, miste mest mulig fett og minst mulig muskler Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Første jeg ville ha gjort var å komme meg vekk fra dette forumet og feks laget en tråd på sider som treningsforum.no, tn.no/forum , iform.no. Så kan du få svar fra folk som faktisk driver og har peiling med kroppsbygging, trening, deffing etc. Fra bilde å se virker du ganske ung. Personlig syns jeg at du skulle kanskje sette deg et langsiktig mål om å bygge en del mere masse før du tenker på en slankekur eller deff. La oss si iallefall 1 år med trening. Bytt ut fettet med muskler rett og slett. Hvis du nå skal fjerne det fettet du har vil du jo egentlig bare se tynn og spinkel ut... Å deffe er jo å fjerne fett mens du forsøker å beholde musklemassen. Ikke for å være frekk men du har ikke så veldig mye muskelmasse Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Blir to år med trening til sommeren igjen. Men, i vinter er det hardkjør for å å bli større til sommeren! Så blir vel deffing før det er baris vær: p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå