Gå til innhold

Om MOMO racing force + bilspill

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har erfaringer med dette rattet? Lurer på om jeg skal investere i dette, ifølge logitech, vidunderlige rattet!

Er det forresten noen som vet om det finnes et Gran Turismo lignende spill for PC? Det hadde vært glim. Ellers er det noen simulatorer som anbefales? Formel 1 spill kommer ikke under den kateogorien.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har MOMO Racing Force jeg, og jeg kan ikke si jeg har noe å klage på. Er nok det rattet der du får mest for pengene du kan kjøpe nå, særlig til rallykjøring. Har aldri testet storebror MOMO Force, men det rattet koster jo mye mer. Racing Force har egentlig ingen likeverdige konkurrenter, verken Microsoft eller Thrustmaster har like gode ratt til samme pris.

Lenke til kommentar

Det går fortsatt ann å få tak i MOMO Force fra utlandet. Bestillte mitt fra Logitech sine norske sider (men de sender selvfølgelig fra Nederland). Pris kom på ca 1300 inkl. frakt pluss moms og gebyr på 465,-

Altså ca 1700-1800.

Har prøvd MOMO Racing (det heter ikke Force selv om det er Force Feddback) ingenting å si på det, men det føles litt "billig" etter at man har kjørt en del med skinnratt og allu.

Uansett begge er kjempe ratt.

Av spill liker jeg Sports Car GT, Colin McRae 2.0 og F1 2002.

Jeg har også hørt at NASCAR 4 skal være bra, men har ikke prøvd det selv.

Nå er jo dette litt gamle spill, men jeg foretrekker at det går helt glatt enn å ha de aller siste spillene.

Må ikke glemme POD da (med oppgradering), kanskje ikke det beste spillet for rattkjøring men et sinnsykt bra spill.

Lenke til kommentar

Har MOMO racing.. er storfornøyd med det, og jeg vil si at det er et bra kjøp..

når det gjelder gran turismo lignende spill kommer TOCA pro race driver nå veldig snart.. det ligner litt i alle fall..

av simulatorer funker rally trophy veldig bra...

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Det burde da fint være mulig å bytte ut selve rattet med bedre kvalitet om man ønsker det. Husker en artikkel jeg leste om hvordan man gjorde det med MS Sidewinder FF rattet (som jeg har hatt, hatet det p.g.a. plastikk følelsen og at det var ubrukelig når jeg koblet ut FF, som stikke i sirup), de folka byttet ut billigrattet med topp kvalitet, bortimot autentisk F1 ratt.. pluss alu hendler. Råtøft prosjekt, det må da være mulig med andre billigratt og.

Jeg står uansett på tampen til å bestille et MOMO Racing Force fra MPX, sjekket litt her på forumet først for å se om det var verdt det. Koster i underkant av tusenlappen. Tenkte på et til 3-500,- først, men ærlig talt.. :wink:

*slenger inn bestilling og godsnakker med CMR 2.0 og Racer*

EDIT.. vent nå litt, ITbutikken.no får det visstnok inn på lager snart.. MOMO Force altså, teh real thing! :woot: Er ingen tvil nå hva jeg vil kjøpe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...