Joffii Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har nå flyttet pga studier og bor 3-4 timers kjøring vekke fra fastlegen min. Så det jeg lurer på er egentlig hvordan fastlege opplegget funker? Må jeg bytte fastlege for å gå til legen ved mitt nye bosted? Har en ting jeg skulle tatt opp med en lege, må jeg bytte fastlege for dette besøket? har googlet og lett på diskusjon men fant ingenting :/ Takk på forhånd Lenke til kommentar
War Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 http://www.nav.no/ Her gjør man det. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du bør bytte så fort som mulig i tilfelle noe skulle skje. Tar en mnd før du er overført til den du velger som ny fastlege. Du kan bytte to ganger i året. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg hadde ikke fastlege en lang stund fordi jeg aldri fylte ut noe skjema når jeg flyttet fra nord-norge til Asker. Men jeg fikk da legetimer på legekontoret i sentrum som alle andre for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå