slideface Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Heisann. Jeg har hørt at vis man kjøper dette anlegget, så må man kjøpe et extra lydkort som man kobler inn i USB, og andre sier at men ikke trenger det. Hva er det som er riktig, er det noen som vet? Takk for alle svar. -Fredrik Endret 13. oktober 2008 av slideface Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det kommer ann på om lydkortet ditt støtter 5.1. Gjør det det så er det ikke nødvendig, vis lydkortet ditt derimot støtter kun 2.1 så må du ha nytt. Lenke til kommentar
slideface Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Det kommer ann på om lydkortet ditt støtter 5.1. Gjør det det så er det ikke nødvendig, vis lydkortet ditt derimot støtter kun 2.1 så må du ha nytt. Okeyy, har egentlig ikke så veldig mye peil på pc og sånt, men hvordan finner jeg ut om min pc støtter 5.1 da? Det kommer ann på om lydkortet ditt støtter 5.1. Gjør det det så er det ikke nødvendig, vis lydkortet ditt derimot støtter kun 2.1 så må du ha nytt. Okeyy, har egentlig ikke så veldig mye peil på pc og sånt, men hvordan finner jeg ut om min pc støtter 5.1 da? ? Endret 13. oktober 2008 av slideface Lenke til kommentar
slideface Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Er det noen som vet? hvordan finner jeg ut om mitt lydkort støtter 5.1? Det er en bærebar pc så tror ikke den har det. Men, er det noen som vet hvor jeg får tak i en slik lydkort som man kobler til USB i pc`n? Helst mellom 400-700kr. - Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
slideface Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 No One? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er ikke lov å bumpe tråden før etter 24timer Men har du en bærbar så har du nok kun 2.1, men vis du gir oss det fulle navnet på pc'en så kan vi finne ut det sikkert. Lenke til kommentar
slideface Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Er ikke lov å bumpe tråden før etter 24timer Men har du en bærbar så har du nok kun 2.1, men vis du gir oss det fulle navnet på pc'en så kan vi finne ut det sikkert. Pc`n er snart 2år gammel, det er en HP pavilion 9312. Tror jeg må skaffe meg et nytt lydkort ja. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hehe der er du ja... Jeg vet ikke jeg får jo alle høytalerne til og funke med 2,1 men det blir lissom ikke sourround alle spiller helt likt. Men med 5,1 merker jeg forskjell og det blir litt bedre lyd. PS: på skolen i dag fikk vi det arket som du kunne bytte til tip og sånt.... typisk var ikke du der da. Jeg var ikke sikker på hvem jeg skulle ta men det ente med at jeg tok elektro på første og tip på andre. Hadde ønska at begge var andre fordi jeg har like mye lyst på begge. Kim masa på el så jeg tok det. -Jonas- Lenke til kommentar
slideface Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hehe der er du ja...Jeg vet ikke jeg får jo alle høytalerne til og funke med 2,1 men det blir lissom ikke sourround alle spiller helt likt. Men med 5,1 merker jeg forskjell og det blir litt bedre lyd. PS: på skolen i dag fikk vi det arket som du kunne bytte til tip og sånt.... typisk var ikke du der da. Jeg var ikke sikker på hvem jeg skulle ta men det ente med at jeg tok elektro på første og tip på andre. Hadde ønska at begge var andre fordi jeg har like mye lyst på begge. Kim masa på el så jeg tok det. -Jonas- FAEN!! Skal velge tip!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå