mnemic Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei, jeg har et lite spørsmål her; For en stund tilbake kjøpte jeg meg en iPod 5gen(tror jeg) etterhvert så ble den ødelagt, altså teknisk feil, ikke min skyld. Jeg bestemte meg da for å kjøpe den nye iPod Classic, men ikke veldig lenge etter hang den seg opp, og var helt umulig å bruke, så jeg sendte den til reperasjon. Jeg fikk tilbake en splitter ny Classic, meeen det tok ikke lang tid før den hang seg opp heller. Nå er jeg luta lei iPod, jeg vil ikke han noe med iPod å gjøre i det hele tatt lenger. Så spørsmålet er; er det mulig å få tilbake pengene i stedet for ny iPod? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nei, men du har krav på det etter feilen oppstår for tredje gang. Det vil si at du kan levere inn iPoden din til rep. en gang til, og hvis den samme feilen oppstår på nytt etter dette kan du heve kjøpet. Norsk forbrukerkjøpslov ftw! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du har også krav på pengene tilbake dersom avhjelp tar urimelig lang tid. Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Nei, men du har krav på det etter feilen oppstår for tredje gang. Det vil si at du kan levere inn iPoden din til rep. en gang til, og hvis den samme feilen oppstår på nytt etter dette kan du heve kjøpet. Norsk forbrukerkjøpslov ftw! Hmm, kan ikke jeg bare SI at jeg har hatt den på rep tre ganger? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 "Hmm, kan ikke jeg bare SI at jeg har hatt den på rep tre ganger? " ----------------------- Joda,svindel er alltid en god løsning.... Har du forsøkt å gjenopprette spilleren ? Ofte løser det slike problemer.. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, gjenoppretting er ofte en god løsning. At spilleren henger seg ved bruk kan ha mange årsaker, men som oftest er det "human input" som er den største Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå