NgZ Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det som var rart sist, var at i etterkant var det noen kompiser som mente at jeg var for passiv, at jeg burde tatt å utnyttet situasjon, klina med henne osv.Er det bare meg, eller blir dette litt falskt, når man ikke er interessert i personen? Samme hvor mye man har drukket. Any heads up? Noen gutter synes det er kjekt med litt roting i fylla uansett, noen synes ikke det. Wtf? Jeg er ikke ute etter noen ting med henne. Og da har du vel egentlig svart deg selv. Do nothing. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter. Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jøss, det ble klinings. Møtte hun, og etterhvert ble det litt roting, flørting, og deretter klining og å holde rundt hverandre. Koselig det, følte jeg fikk se en bedre side av henne nå som hun ikke var helt skitings. Vi hadde drukket begge to, men ikke overstadig mye, så var en bra kveld. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter. Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sorry, men hva menes med det? Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hehe, bokført knull er bokført. Altså det har ikke så mye og si hvem det er, knull er knull, dermed bokført. (det vi sier i min krets hvertfall, til de som sliter litt mer med jentene)(Ikke at det er tilfellet her xD) Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter. Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det var ingen knulling inne i bildet, men. Haha. xD Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter. Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Bare litt klining og slikt. Jeg sliter ikke med jentene, heldigvis. ^^ Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nei, men som sakt. Var ikke det jeg mente/trodde heller Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Virker som du bryr deg litt mer om denne jenta enn du er villig til å innrømme.. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter. Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Fagerhaug2: Eh, hvordan da? Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Rote med "fulle" fjortisjenter fører etter min erfaring bare i et sale helvete med beskyldninger og virvar. Bra av trådstarter å ikke la seg lure Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter. Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Fjortis? Hun er like gammel som meg. Men det som skjedde var jo at vi klina nå på lørdag, men ikke mer enn det, var på fest og hadde drukket begge to. Hun prøvde seg på meg en gang før også, men da ble det kun prat og litt sånn. Men jeg er ikke interessert i noe forhold med henne, det er ikke hun med meg heller tror jeg. That's the case, du har ikke lest gjennom tråden tydeligvis, Avløpsrens. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Så lenge du ikke brølte ''GTFO'' så har du ingen grunn til bekymring. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter. Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Les hele tråden da, Cpt. Det har jo skjedd mer siden første innlegg. ^^ Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Så lenge du ikke brølte ''GTFO'' så har du ingen grunn til bekymring. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Æsj.. Slett. Endret 18. mars 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter. Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 What? Hva skrev du? Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå