Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fulle jenter på fest som viser interesse

Gjest Guest 17

Anbefalte innlegg

Gjest Guest 17

Ja, var på fest i går og fikk kontakt med ei relativ full jente, vel for å si det slik; hun var full som ei fele.

Hun var hyggelig og grei, ga meg komplimenter, var visst ei god venninne av ei jeg holdt litt på med før. Jeg hadde også drukket, men ikke på langt nær så mye som henne. Vi pratet en del og hun skulle ofte være borti meg, sitte på fanget osv.

Men tingen var at jeg følte det var feil å vise interesse når jeg selv ikke var sånn spesielt interessert, hun var ganske full, og jeg bare "halvfull".

Hun går da på en annen skole enn meg, og selv er jeg interessert i ei på trinnet under på samme skole som meg, (som jeg ikke kjenner enda though, men håper på snarlig kontakt)

Der og da ble jeg litt lei all klenginga og sa til et par kompiser at jeg syns kanskje hun burde roe seg ned.

En god venn av meg sier at hun sa til ham at jeg var veldig avvisende, men hun var jo ganske full.

Var litt innom nettby i dag, som jeg sjelden/ikke bruker, kom over profilen hennes. Hun var også innom min senere.

Så var alt hun sa bare bullshit?

Gjorde jeg noe galt her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest 17

Jeg syns selv jeg ikke var direkte avvisende, og at jeg var hyggelig og grei med henne. Jeg klinte ikke med henne, noe som sikkert lett kunne ha skjedd, men jeg lot da altså være. Var kanskje det hun mente med at jeg var avvisende. Men igjen, hun sa altså ikke til meg at jeg var avvisende. Det fikk jeg høre av en venn.

Lenke til kommentar
Gjest Guest 17

Det med nettby var egentlig bare ved en ren tilfeldighet, logga inn, siden jeg ikke hadde logga inn på en stund. Trykte på noen, så var det henne. Og folk kan jo se hvem som har vært innpå, så det var sånn hun kom innpå min sikkert.

Lenke til kommentar

Men er ikke denne saken helt klinkende klart da??? Jenta var full, og du var ikke interesert i henne. Hun prøvde seg på deg, hvem vet kanskje fordi hun var dritas og endelig turde å ta turen til deg eller rett og slett at hele greia var en tilfeldighet. Gidd å gnag deg i hjel pga en bagatell som dette her. Du kjenner jo ikke dama engang, og høres ut til at du ikke er interesert i henne heller.

Lenke til kommentar
Gjest Guest 17

Jo, du har nok rett. Har ikke vært sånn veldig festgjenger før i det siste (dette året), så er første gangen dette har skjedd meg, bare. Vil bare høre noen synspunkter.

Men jeg tar nok bare erfaringen som et kompliment, right? :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest 17

Den var ikke lite frekk, KNB. Jeg har faktisk fått høre komplimenter i edru tilstand også, så ikke prøv deg. :p

Men dette er vel en av de tingene som er direkte negativt med alkohol, man vet egentlig ikke hva som var sant og hva som var usant. Selv om de fleste ting som kommer ut når man er full er sannheter. Hun mente at når hun venninna jeg kjenner og holdt litt på med før, så sa hun "ja, han må du satse på" og bla bla. Gidder ikke gjengi hele samtalen.

Virket troverdig nok, hun satt oppå meg mye og det meste var hyggelig, men hun var sørpe full og jeg bare halvfull. Derfor det ble litt awkward. Jeg var nok avvisende i måten at jeg ikke klinte med henne, var nok det hun ville, men jeg ikke gjorde. Hadde ikke fått kjøpt drikke den dagen, så måtte bøffe av andres. Slik kan det gå.

Lenke til kommentar
Gjest Guest 17

Jo, takk takk.

Men er noen ting til, hvordan burde det være normalt å forholde seg til henne framover? Burde jeg slå av en prat, bare si hei, eller ignorere og late som jeg ser bort? Vet at juleballet er med skolen hun går på og min skole så treffer/ser henne nok der.

Har jeg lært noe av dette?

Burde jeg være glad for at jeg selv ikke drakk så mye den kvelden?

Husker før de fleste dro så sto jeg og noen andre å prata med hu og en av venninnene, hun var klengete (som vanlig) og sa at eller annet som jeg ikke husker. Så sa jeg noe om "Kanskje vi heller kan treffes en annen gang...", siden hun var såpass berusa der og da. Så sa vennina "Hater når gutter sier det, det betyr bare at det aldri skjer", så sa jeg "Det er jo ikke bare opp til meg". Men jeg vet jo ikke om hun husker noe fra kvelden, vet ikke helt hvor grensa går for hvor mye man husker osv. Jeg har blitt ditcha før, og vet at det er jævelig. Vet ikke om jeg sliter litt med dårlig samvittighet her eller hva, men. Det går nok over, for jeg er jo ikke interessert i henne. Jeg kjenner henne ikke nesten, heller.

Jeg tror egentlig jeg overhauser dette her en smule, men men.

Lenke til kommentar
Gjest Guest 17

Vel, thrice. Hva med de andre spørsmålene mine? Det er jo ikke sånn at det alltid er gutten som skal spørre om å finne på noe elns. Så hvis hun overhodet er interessert er det jo også hennes oppgave, selv om jeg sa det jeg sa. Right?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Trådstarter.

Hei igjen.

Skal i 18-årsdag i dag, og hu kommer også i kveld, haha. Akkurat samme plassen det skal være på også, som det var sist jeg møtte hu.

Håper hun ikke maser hele kvelden i dag også. ^^

Det som var rart sist, var at i etterkant var det noen kompiser som mente at jeg var for passiv, at jeg burde tatt å utnyttet situasjon, klina med henne osv.

Er det bare meg, eller blir dette litt falskt, når man ikke er interessert i personen? Samme hvor mye man har drukket.

Any heads up?

Lenke til kommentar

Forklar henne at du ikke liker henne mer enn som en venn, hvis du i det hele tatt gjør det da. Men hvis du liker henne, men ikke godt nok til å være kjærester kan du forklare henne at du liker singellivet, og at det som skjer, det skjer, og det dere gjør, trenger ikke ha noen forpliktelser etterpå. Så får du se hvordan hun tar det.

Lenke til kommentar
Gjorde jeg noe galt her?

Kan ikke se at noen har gjort noe galt jeg. Men ingen røyk uten ild. Spill dine kort riktig og du skal nok få deg et ligg i alle fall.

Hei igjen.

Skal i 18-årsdag i dag, og hu kommer også i kveld, haha. Akkurat samme plassen det skal være på også, som det var sist jeg møtte hu.

Håper hun ikke maser hele kvelden i dag også. ^^

Det som var rart sist, var at i etterkant var det noen kompiser som mente at jeg var for passiv, at jeg burde tatt å utnyttet situasjon, klina med henne osv.

Er det bare meg, eller blir dette litt falskt, når man ikke er interessert i personen? Samme hvor mye man har drukket.

Any heads up?

Spill med åpne kort og få i gang kliningen _før_ hun blir full.Eetter at hun er dritings så er det utnyttelse.

Lenke til kommentar
Wtf? Jeg er ikke ute etter noen ting med henne. :p

Da er vel saken løst da?

Men ikke bry deg om hva kompisen mener om at du ikke viste nok interesse, han ville nok bare være i dine sko akkurat da.

Endret av DudeUlf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...