Sushi1337 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei! Min gamle Star Wars flamme blusset opp i meg her en dag, og jeg fikk lyst til å begynne å lese litt Star Wars tegneserier. Jeg prøvde å finne ut av hvor jeg skulle begynne men det var litt vanskelig. Kunne tenke meg og lese om Luke Skywalker egentlig, og kanskje litt om Yoda? Så: Spørsmål 1: Hvilke tegneserier burde jeg begynne med? Spørsmål 2: Hvor kan jeg få kjøpt de (selger på Outland vet jeg, men noen andre steder)? Håper jeg finner noen ivrige fans som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dette intresserer meg også, kom til å tenke på The Dark Empire og Shadows of the Empire seriene som eg datt av lasset underveis ( kjøpte bladene rundt om på kiosker her til lands) Noen som har noen rimelige sider å vise til slik at eg kan få samlingen fullført? Lenke til kommentar
Sushi1337 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, hadde vært hyggelig med litt hjelp Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er disse veldig gode, eller? Kunne kanskje vært noe for meg og... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hsuker ihvertfall den skitne,dystre tegnestilen i Dark Empire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå