lobfredd Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har et gammelt crt tv, (28" Bang og olufsen) Det har nå Sluttet og virke som det skal. Jeg slår på og lyden kommer, men bare svart skjerm! Lar det stå sånn noen timer og da kommer bilde! (3-4 timer) Noen mulighet for å kunne fikse det selv hjemme? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Jeg har et gammelt crt tv, (28" Bang og olufsen) Det har nå Sluttet og virke som det skal. Jeg slår på og lyden kommer, men bare svart skjerm! Lar det stå sånn noen timer og da kommer bilde! (3-4 timer) Noen mulighet for å kunne fikse det selv hjemme? En tv er ikke noe du skrur opp selv å fikser. Det er høyspente komponenter i den og du kan få deg en skjebnevanger karamell hvis du ikke er forsiktig. Feilen du beskriver er meget underlig, men det kan være så enkelt at billedrøret er i ferd med å sjekke ut. Ta kontakt med Bang & Olufsen. Det er godt mulig de fremdeles fikser crt skjermer. Om det er lønnsomt er vel kanskje det største problemet. Sjekk ut finn.no... Der kan du få disse skjermene til gibortpris:). Endret 12. oktober 2008 av Bava Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja, for all del ikke begynn å skru på den skjermen selv. Det blir nok raskt noen tusen å få den reparert, om noen i det heletatt tar seg av jobben, men husk nå at du får 32" LCD-TV (flatskjerm) til under 3000kr, ny. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja, for all del ikke begynn å skru på den skjermen selv.Det blir nok raskt noen tusen å få den reparert, om noen i det heletatt tar seg av jobben, men husk nå at du får 32" LCD-TV (flatskjerm) til under 3000kr, ny. Vet, jeg har 2 46 tommere i stua selv. Men denne hadde jeg tenk for sove rommet. Om jeg skal kjøpe lcd til der blir det 37" Hannspree som en venn av meg har, og den er slett ikke dum! HAr skrudd på min 24" CRT, Problemet der var Gnistring som et H...... og det bråka!!!!! Bare åpna den og trøkte med all makt på den store Dingsen som stikker ut av skjermen og alt fikset!! Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, for all del ikke begynn å skru på den skjermen selv.Det blir nok raskt noen tusen å få den reparert, om noen i det heletatt tar seg av jobben, men husk nå at du får 32" LCD-TV (flatskjerm) til under 3000kr, ny. En flatskjerm til 3000 kroner leverer langt dårligere SD signaler enn en B&O crt skjerm. Jeg hadde en Philips crt på reperasjon for under et år siden. De solgte disse tv-ene så sent som i 2006 så jeg vil tror de fremdeles har service. Man har tross alt 5 års reklamasjons rett i dette landet. Det kommer også ann på omfanget av skaden. Jeg vet at enkelte gir flatskjerm som kompensasjon om tv-en ikke lar seg fikse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå