deum Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei og god kveld alle sammen! Jeg har en gammel Dell inspiron pc, Denne pc-em hadde jeg planer om å kjøre s-video kable på. Men denne drømmen blei knust. håper noen kan vekke liv i den igjen;) Pc`en: Dell inspiron 5100. Kjøres nå med XP. Ja . veit det er litt overkill å kjøre xp på en så gammel maskin Skjermkort : ATI RAGE mobility (Dell) ------ Ved vanelig bruk av S-video kable har jeg gjort som følger. Høyere klikket på skrivebor - egenskaper - innstillinger - så har det kommet opp bilde med valg av 2 skjermer, Dette kommer ikke fram nå. Noen som veit hvorfor dette ikke kommer fram? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 lastet ned nyeste drivere til kortet eller kjører du på windows sine innebygde?? Hvis det er dem som følger med i windows så er nok det problemet. For du må ha ati control panel eller hva det heter for å kunne aktivere tv som ekstra skjerm så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
deum Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 den er grei, skal prøve på dette Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Denne tråden er blitt flyttet grunnet feilposting. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå