knutivarr Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Nå har nok en fjortis hatt det fryktelig morsomt. Blir rett og slett forbannet av denne forsøplinga. Skulle ønske mora kunne se hva gullgutten driver med på rommet sitt. [flamemodus]Tulling er hva jeg kaller sånne drittunger som deg, Gomle! Kom tilbake når du er tørr bak øra![/flamemodus] Her ser dere hva jeg mener. Grrrrrrrrrr! Kjenner jeg blir til en tiger nå... *lettet på trykket* Puh! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 jeg har allerede sent pm til moderator .. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Temaet eller innlegget finnes ikke Moderatorene er flinke Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Moderatorene er flinke We Know Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Veldig flinke kan de ikke være, han har fortsatt noen bilder inne... På "Hvordan ser din bakgrunn ut" tråden nærmere bestemt... Trodde moderatorene hadde muligheten til å slette alle poster til en bruker jeg... Den burde blitt brukt i dette tilfellet. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Det er flere tråder som er forsøplet av den gjøken. Et kjapt søk ga meg 4 tråder. Skulle vel være nok for å få utestengt fyren for en stund? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hva i he**** ..gjett hvem som får ferie. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Slik, nå burde det være vekke Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Slik, nå burde det være vekke Bra jobba Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hva het brukeren det var snakk om? Har ikke fått med meg dette jeg Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 [flamemodus]Tulling er hva jeg kaller sånne drittunger som deg, Gomle! Kom tilbake når du er tørr bak øra![/flamemodus] Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Slik, nå burde det være vekke Bra jobba Thanku Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå