Messifan881 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) MinnGrafikkprosessor: ATI Radeon X1600 Pro Kjernefrekvens: 500 MHz Minnemengde: 256 MB Minnefrekvens (effektiv): 800 MHz CrossFire-støtte: Tilkoblinger: DVI, VGA (D-Sub) Grensesnitt: PCI Express efrekvens (effektiv): 800 MHz Grensesnitt: PCI Express Jeg lurer på om jeg kan spille bf2 med max grafikk med dette skjermkortet? ps:Det kan være at jeg har skrevet noe feil. Jeg er ikke så god med Pc Endret 13. oktober 2008 av Messifan881 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 spiller med et x1400 på en bærbar og drar med/high. kommer litt ann på hvilken oppløsning du kjører og hvor fps-kresen du er. mulig du klarer max, men tror det kan bli litt trangt Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 spiller med et x1400 på en bærbar og drar med/high. kommer litt ann på hvilken oppløsning du kjører og hvor fps-kresen du er. mulig du klarer max, men tror det kan bli litt trangt Har det noe med hvilken pc jeg har? i så fall så har jeg en ganske gammel en ca 5-6 år. Har lagt in maks minne men det var vell ikke plass til så mye heller..... Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg bruker X1300 med 128 mb og det på high Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå