Gå til innhold

Hjelp til å finne ISP uten Bittorrent blokkering.

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Etter flere bredbåndstester uten annen aktivitet på nettverket har jeg fått bekreftet mine værste mistanker. Telenor Turbo ADSL er ikke for meg. Det ser også ut til at de blokkerer Bittorrent-Trafikk merker jeg når jeg henter ned ting. Det ser også ut til å gjelde vanlig nedlasting av f.eks Ccleaner og lignende freewareprogrammer. Det jeg da trenger hjelp til er å finne en bredbåndsleverandør som tilfredstiller disse kravene:

Null Blokkering av Bittorrent

Lik eller mindre månedsavgift

Bedre opplastingshastighet

Grei Support

Dette er i grunn det som opptar meg mest. Jeg setter pris på alle svar da dette er siste dråpen for hva jeg tåler av faenskap fra et delvis statseid selskap. Hade bra ønsker jeg nemlig å si da jeg ikke er fornøyd med deres tjenester.

Setter pris på all hjelp

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. Jeg har Canal Digital, er ingen form for blokkering her hos meg. Laster ned med rundt 2mbs og opp hastighet makser på rundt 406 kbs. Har deres 20 mbit linje, og kan absolutt anbefales. Slipper styr med å åpne porter og annet styr da de gir ut modem.

Nå er det jo ikke alle som kan få, men om de kan levere til deg er det å anbefale.

Lenke til kommentar

Sjekker opp Nextgentel nå. Bor forøvrig i Hole Kommune. Er det spesielle anbefalinger knyttet opp mot mitt bosted? Forøvrig så tar Nextgentel 469 i måneden 2ommy91 :) Nestgentel kan sikkert være fint å ha. Det siste jeg nå må gjøre er å overbevise herren i huset om at mindre utgifter kan ha flere fordeler. Den andre tingen som jeg skal gjøre er å be Telenor dra til helvete og si opp hele driten.

Takk for all hjelp. selv om jeg nå har mer eller mindre bestemt meg så er andre forslag også velkomne.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...