SpecialForce Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hei alle sammen! Etter flere bredbåndstester uten annen aktivitet på nettverket har jeg fått bekreftet mine værste mistanker. Telenor Turbo ADSL er ikke for meg. Det ser også ut til at de blokkerer Bittorrent-Trafikk merker jeg når jeg henter ned ting. Det ser også ut til å gjelde vanlig nedlasting av f.eks Ccleaner og lignende freewareprogrammer. Det jeg da trenger hjelp til er å finne en bredbåndsleverandør som tilfredstiller disse kravene: Null Blokkering av Bittorrent Lik eller mindre månedsavgift Bedre opplastingshastighet Grei Support Dette er i grunn det som opptar meg mest. Jeg setter pris på alle svar da dette er siste dråpen for hva jeg tåler av faenskap fra et delvis statseid selskap. Hade bra ønsker jeg nemlig å si da jeg ikke er fornøyd med deres tjenester. Setter pris på all hjelp Endret 12. oktober 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nextgentel. Ingen blokkering her og betaler 398,- for 20Mbit. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tja. Jeg har Canal Digital, er ingen form for blokkering her hos meg. Laster ned med rundt 2mbs og opp hastighet makser på rundt 406 kbs. Har deres 20 mbit linje, og kan absolutt anbefales. Slipper styr med å åpne porter og annet styr da de gir ut modem. Nå er det jo ikke alle som kan få, men om de kan levere til deg er det å anbefale. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Sjekker opp Nextgentel nå. Bor forøvrig i Hole Kommune. Er det spesielle anbefalinger knyttet opp mot mitt bosted? Forøvrig så tar Nextgentel 469 i måneden 2ommy91 Nestgentel kan sikkert være fint å ha. Det siste jeg nå må gjøre er å overbevise herren i huset om at mindre utgifter kan ha flere fordeler. Den andre tingen som jeg skal gjøre er å be Telenor dra til helvete og si opp hele driten. Takk for all hjelp. selv om jeg nå har mer eller mindre bestemt meg så er andre forslag også velkomne. Endret 12. oktober 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bestiller du via Bredbåndsguiden.no, kan du få ADSL Mega Fri Fart for 398,- kr/mnd. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Prøv og send de en mail, vet at de normalt tar 469,- måneden. Men jeg sendte de en mail og da senket de prisen til 399,- Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Bestiller du via Bredbåndsguiden.no, kan du få ADSL Mega Fri Fart for 398,- kr/mnd. Bredbåndsguiden er veldig knotete synes jeg. Kan noen lage en "guide" på hvordan jeg bestiller derfra? Har allerede account. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå