skarpen90 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Server: Bloodfeather [A] Skarp guild: To Be Continued Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Navn: Wixicy Server: Skullcrusher, Horde Guild: High Life Endret 9. januar 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
McDeath Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Server: Bloodfeather(H) Nick: Aarnes Guild: Cerebrum Lenke til kommentar
Galathriel Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Server: Vashj Side: Horde Guild: impulse Lenke til kommentar
skarpen90 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Server: Bloodfeather(H)Nick: Aarnes Guild: Cerebrum pew! Lenke til kommentar
joikeman Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 stormreaver og maelstorm! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Server: Chromaggus Nick: Zapturi og littaago Guild: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Litt rundt omkring på meg også. Sosjojuror - 71 ally durid @ Frostwhisper Sneakyshoo - 71 ally rogue @ Frostwhisper Djinnie - 72 ally mage @ Ravencrest (så og si helnorsk guild, Flight of the Toyota, sikkert noen forummedlemmer gjemt inni der) Sosjojuror - 62 ally durid @ Kor'gall Sosjosiel - 64 ally dkdk @ Kor'gall Zanathia - 34 horde mage @ Skullcrusher Som dere ser klare jeg ikke holde meg tro til bare en char eller en server Jeg har for mange venner jeg føler jeg må spille med Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Server: Lightnings Blade, men Al'Akir når jeg dinger 80. Nick: Lolock. Guild: None Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Server: Deathwing Nick: JonasKs Guild: None :O Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Knofle 80 Druid på Balnazzar. Guild: Midgard :O Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Navn: Emphera Server: Lightning's Blade, alliance Guild: Deliverance Endret 1. desember 2008 av Tuftez Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Husker ikke om jeg tok med guild så jeg skriver hele sulamitten igjen jeg. Server: Bronzebeard Guild: Fatal Hilarity Har rundt 6 chars hvorav 3 er de mest bruke, paladin, mage og Death Knight. Samt en rogue, warrior, hunter og en snill liten shaman i Mulgore (level 6, er på beite og har vært der i snart et år). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå