DawnDusk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei! Jeg gikk inn i innstillinger i Word 2007, og der står det "Vis antall nylig brukte dokumenter: 0". Men det går ikke an å endre dette. Feltet er grått. Det står informasjon ved siden av, og får opp følgende: Systemansvarlig har deaktivert denne kommandoen via gruppepolicy". Men jeg er administrator (og eneste bruker.. er jo min egen PC hjemme). Er det noen som vet hvordan jeg endrer dette? Lenke til kommentar
iFix Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hei! Jeg gikk inn i innstillinger i Word 2007, og der står det "Vis antall nylig brukte dokumenter: 0". Men det går ikke an å endre dette. Feltet er grått. Det står informasjon ved siden av, og får opp følgende: Systemansvarlig har deaktivert denne kommandoen via gruppepolicy". Men jeg er administrator (og eneste bruker.. er jo min egen PC hjemme). Er det noen som vet hvordan jeg endrer dette? Hei! Hadde samme problem og fant ut dette på eit engelsk forum. Trykk Start og kjør (evt. windows i vista: trykk windows ikon og sett markøren i søkefeltet) og skriv "regedit.exe" og trykk enter Finn NoRecentDocsMenu i følgende sti og legg inn verdier etter behov: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\Policies\Explorer Value Name: NoRecentDocsMenu Value Type: REG_DWORD Value Data: 0 or 1 0 = Yes, allow recent docs 1 = No, do not allow recent docs Value Name: ClearRecentDocsOnExit Value Type: REG_DWORD Value Data: 0 or 1 0 = No don't clear 1 = Yes clear them Value Name: NoRecentDocsHistory Value Type: REG_DWORD Value Data: 0 or 1 0 = Yes history 1 = No history Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå