b-real Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 http://nekrogen.cjb.net/downloads.php?file=SetiBuffer.msi 1000 takk Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 har da tatt noe selv.. hmm.. har det på 3 maskiner, men ingen står på 24/7 Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Kom igjen folkens! Så mange megadyre pc`er som står rundt omkring hos forumets brukere så må det da være mulig å akselerere hardware.no`s SETI team ranking noe? Jeg har personlig levert 300 WU`s siden slutten av april og ettersom maskinen blir optimalisert osv så blir det bare flere og flere. Begynte på noen og 70`ene plass på hardware.no teamet, men ligger nå på plass 20... Kom igjen! Jeg skal IKKE ha noe av at jeg ligger på 19 plass i morgen! Kom igjen og regg dere! http://setiathome.ssl.berkeley.edu/stats/t...eam_164829.html Hardware.no SETI team! DrErling Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 har blitt med på hardware's seti-team jeg og. og der har jeg 6. plass. ser det er langt opp til 5. plass har fått maskin nummer tre opp å gå. ikke lenge før jeg har en til som knekker seti units. bare få opp nettverket her, slik at alle kan være på nettet samtidig her Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det er bra, men jeg er nå på 19 plass Og snart er jeg på 18. Kom igjen nå! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Det var få personer som er under 3 timer på en unit Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Det var få personer som er under 3 timer på en unit Jeg knuser unna på mellom 2 og 3 timer på maskinen i signaturen. Problemet er at jeg har et par p2-400 som knuser pakker, men drar snittet noe jævlig opp. De bruker jo så utrolig lang tid. Jeg kan love deg at alle de som ligger på topp 10 har en drøss med maskiner.... DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå