Crisz Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 HEI! jeg greide å slette sangene og videonene på min sony walkman NWZ-S739 og lurer på om det er noen mulighet til å få tilbake disse? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har du ikke alle sangene og videoene på en pc? Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Nei, de lå på spilleren når jeg kjøpte den.... men jeg greide å slette det mens det lå på spilleren... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du kan jo prøve med en data-recovery. Du kan prøve demoversjonen av Memory card data recovery utility Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 det funket ikke:( prøvde mange av dem... sier den ikke finner walkmannen. hvet du om noe annet? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Lever den inn til dataverkstedet hos Elkjøp?? Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 jeg ringte sony support, de sa det ikke er mulig å få tilbake tingene som lå på den ja, ja! takk for alle svar! Tråd lukket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå